Навчальний вебінар по тендерним закупівлям на тему:

«Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану: закупівлі через електронний каталог, забезпечення споживачів природним газом з 16.04.2024»

  • 11 квітня 2024 року
  • Online вся Україна
  • 1300 грн без ПДВ
  • з 11.00 до 15.00
  • з 10.45 до 11.00
  • Конспект семінару.
  • Лектор

    Колісник Тетяна - Консультант-практик

    Відомий консультант-практик, Досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 20 років.

    Організатор

    До семінару залишилось

    Програма семінару

     

    «Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178: закупівлі через електронний каталог, забезпечення споживачів природним газом з 16.04.2024»

     

    1. Обов’язковість закупівлі продуктів харчування через електронний каталог.

    Які продукти харчування потрапили під закупівлі через каталог.

    Як купувати продукти харчування впродовж поточного періоду:

    • чи існують «залишки» продуктів харчування з 14.03.2024 і що з ними робити;
    • порядок планування закупівель з 14.03.2024.

    Як і де встановлювати вимоги щодо якості продуктів харчування при здійсненні закупівель через електронний каталог.

     

    2. Закупівлі через електронний каталог медичних виробів і лікарських засобів.

    Які переліки актуальні.

    Закупівлі через каталог та поза межами каталогу:

    • розділяємо окремо: як визначати види закупівель;
    • можливість купувати все разом через каталог.

     

    3. Актуальні питання здійснення закупівель через електронний каталог.

    Планування і визначення потреби для ЗПП: річна потреба/закупівлі на часткову потребу.

    «Підтвердження» пропозиції в ЗПП після розкриття пропозицій: технічна реалізація, вибір періоду для підтвердження.

    Чи є непереборна сила підставою для відміни ЗПП.

    Розглядаємо що «можна» і що «не можна» вимагати/встановлювати до постачальника, переможця відбору, проекті договору при проведенні ЗПП.

    Що варто передбачати у проектах договорів.Чи потрібно передбачати в договорах про закупівлю всі підстави для зміни істотних умов договору, передбачені пунктом 19 Особливостей.

    Запит пропозицій постачальників: вимагаємо забезпечення виконання договору.

    Запит пропозицій постачальників: які вимоги і до кого/чого можна висувати.

    Знову про відхилення пропозицій через невідповідність поданої технічної специфікації умовам запиту пропозицій постачальників/проекту договору.

    Використання брендів.

     

    4. Закупівля природного газу:

    Строк поставки природного газу до 15.04.2024: що далі?

    Як забезпечити потребу з 16.04.2024:

    • обсяг за договором вибраний;
    • обсяг за договором не вибраний.

    Чи потрібно/доцільно проводити закупівлю до кінця 2024 року чи краще обмежитися потребою до опалювального сезону? Що врахувати для прийняття оптимального рішення.

    Хто буде постачальником?

    Повноваження ТОВ «ГПК «Нафтогаз Трейдинг».

     

    5. Відповіді на питання учасників.

     
    В участь входить:
     
    • Слайди. Матеріали від лектора буде надсилатися після проведення вебінару.
    • Відеозапис вебінару (необмежений доступ).

     


    11 квітня 2024 року

    Online вся Україна

    1300 грн без ПДВ


    З питань участі звертайтеся до нас!

    Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.