Вебінар із Вікторією Величко на тему:

«ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ БЕЗ ПАНІКИ: ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ І ЗАХИСТИТИ БІЗНЕС У 2025»

  • 30 липня 2025 року
  • Online вся Україна
  • Вартість 3 950 грн Рання ціна до 21 липня 2025 р – 2 960 грн
  • з 11.00 до 16.30
  • з 10.30 до 11.00
  • Конспект семінару.
  • Лектор

    Вікторія Величко - Незалежний практикуючий консультант із економічних питань.

    Сертифікований тренер бізнес - програм. Спеціаліст із фінансового та податкового планування, автор значної кількості друкуваних робіт, кандитат економічниї наук

    Спеціальні пропозиції

    Вартість 3 950 грн 
    Рання ціна до 21 липня – 2 960 грн

    Організатор

    До семінару залишилось

    Програма семінару


    БЛОК 1. ПІДСТАВИ І ТИПИ ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК: РОЗСЕКРЕЧУЄМО МЕХАНІЗМИ КОНТРОЛЮ.

    • Види податкових перевірок у 2025 році: камеральні, документальні, фактичні.
    • Хто в зоні ризику і за якими критеріями потрапляє до плану-графіка перевірок.
    • Як з’ясувати причину включення до план-графіку перевірок?
    • Як моніторити себе: кабінет платника, податкова аналітика, SOS-індикатори.
    • Клуб білого бізнесу: чи спасає це від податкових перевірок?
    • За який період може бути проведена перевірка в залежності від виду?
    • Тривалість  перевірок, причини та терміни продовження.
    • Показники ризику платника і можливі неприємності через недопуск податківців.
    • Особливості проведення перевірки поза офісом платника.
    • Чи є сенс змінювати статус  документальної невиїзної на виїзну перевірку?
    • Джерела інформації податкової перед перевіркою: що збирають і як перевірити достовірність.

     

    Кейси:

    • Як визначають платників для планових перевірок: розбір конкретних випадків?
    • Які факти порушень стають підставою для позапланової перевірки?
    • Підстави для фактичної перевірки: від звернень споживачів до порушень у «підакцизі».

     

    БЛОК 2. ДО ПЕРЕВІРКИ: ЩО МОЖНА ВИЯВИТИ І ВИПРАВИТИ ЗАЗДАЛЕГІДЬ.

    • Власна звірка: бухгалтер як перший перевіряючий.
    • Первинні документи під лупою: формальні недоліки і їх наслідки для визнання витрат.
    • «Білі плями» документації — чим має бути укомплектована бухгалтерія.
    • Підготовка документів для податкової перевірки: первинні документи, облікові регістри та інша документація.
    • Оцінка контрагентів: як виявити ризикових партнерів і уникнути фіктивних операцій.
    • Оборотно-сальдова відомість як інструмент профілактики: алгоритм і ключові моменти.
    • Звіт по бухгалтерських проводках: технічний контроль і пошук «сигналів».
    • Що шукають, на чому ловлять податківці: як себе захистити.
    • На що зараз звертають увагу податківці (у розрізі податків).
    • Податок на прибуток: мінусова діяльність, «паперові» витрати, податкові коригування, операції із основними засобами, запаси, пальне, робота із ризиковими нерезидентами, контрольовані операції, податок на репатріацію,  «нереальні господарські операції», собівартість, дебіторська/кредиторська заборгованість, дисконтування та ін.
    • ПДВ: ризикові контрагенти, умовні операції, незрозумілі залишки, списання, компенсуючі ПН, експорт, імпорт та ін.
    • ПДФО/військовий збір: фіктивні ФОП, оренда, фінансова допомога, додаткове благо, подарунки, трудові відносини.
    • Дроблення бізнесу та наслідки: як захиститись.
    • Топ-5 помилок, які ведуть до штрафів.

     

    Кейси:

    • Як виявити ризикові операції?
    • Перевірка ПДВ через контрагентів.
    • Робота із ФОП: хто допомагає податківцям у перевірці?

     

    БЛОК 3. ЗАПИТИ ВІД ДПС: ПРАВИЛА ГРИ.

    • Що таке податковий запит і коли його можуть надіслати?
    • Як правильно реагувати: терміни, обсяг і форма відповіді.
    • Стратегії відповіді на «складні» або «ризикові» питання.
    • В яких випадках надавати копії документів?
    • Правила мовчання: коли краще не давати інформацію, але відповідати на запит.
    • Запит як підготовка до перевірки: на що звернути увагу?
    • Аналіз судової практики щодо запитів і відповідей.

     

    Кейс:

    • Платник податків не відповів на запит та отримав….

     

    БЛОК 4. ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ДІЙ ПІСЛЯ ПЕРЕВІРКИ.

    • Коли краще виправляти помилки: успіти до перевірки чи вже після? І скільки це коштуватиме?
    • Особливості добровільного виправлення: терміни, штрафи, наслідки.
    • Як правильно внести зміни в звітність: терміни, обмеження, штрафи.
    • Виправлення ПДВ, ПДФО, ЄСВ, податку на прибуток — нюанси.
    • Помилки, які краще виправити ДО перевірки — вигода у грошах і нервах.
    • Що буде, якщо виправляєш під час перевірки або після акту.
    • Наслідки самовиправлення: коли зменшується штраф, а коли — ні.
    • Судова практика: кейси, де помилки виправили — і податкова програла.

     

    БЛОК 5. ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС ПЕРЕВІРКИ.

    • Як вести себе з інспекторами: тактика спілкування і психологія.
    • Стадія «привітань» і перші контакти: що можна і що не варто робити в перший день.
    • Перевірка документів і обліку: що і як показувати.
    • Як додати до перевірки документи, які податківці не визнають?
    • Як проводити інвентаризацію при ініціації податківцями?
    • Фото-, відеофіксація і аудіозаписи під час перевірки: що дозволено, а що — ні.
    • Спілкування із працівниками: як їх підготувати?

     

    Кейс:

    • Платник податку відмовив податківцям у присутності під час інвентаризації.

     

    БЛОК 6. ОПТИМІЗАЦІЯ ПОДАТКІВ БЕЗ НАСЛІДКІВ ТА ШТРАФІВ.

    • Різниця між законною оптимізацією і мінімізацією, що загрожує штрафами.
    • Які схеми «любить» податкова, а які — ні.
    • Особливості оптимізації при роботі з ФОП, єдинниками та платниками ПДВ.
    • Податкові нюанси при оренді, продажі/передачі майна, передачі податкового кредиту, використанні ФОП, фіндопомозі.
    • Кейси найбільш поширених помилок, що призводять до перевірок і штрафів.
    • Прогноз ризиків і тенденцій на 2025 рік: на що звертати увагу вже зараз.

     

    Кейс:

    • Типова схема, яку податкова виявляє ще до початку перевірки.

     

    Кожен учасник отримає:

    • презентацію.
    • запис онлайн-семінару.
    • додаткові матеріали за темою.
    • відповіді на запитання за темою.

     

    *Уточнення до Програми можуть бути внесені ближче до дати онлайн-семінару.

     

    Кожен учасник має можливість задати питання до початку онлайн-семінару (до 21 липня 2025 року) та отримати відповідь під час онлайн-семінару!

     

    30 липня 2025 року

    Online вся Україна

    Вартість 3 950 грн Рання ціна до 21 липня 2025 р – 2 960 грн


    З питань участі звертайтеся до нас!

    Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.