Програма семінару
Офлайн — м. Львів, Аудиторія, вулиця Пасічна, 93 Б
Онлайн — приєднуйтесь з будь-якої точки України та Світу
Цільова аудиторія:
- Керівники підприємств, установ та організацій
- Керівники та фахівці відділів кадрів
- Юристи, HR-менеджери, інспектори з кадрів
- Бухгалтери, які ведуть кадрове діловодство
- Власники бізнесу, ФОП з найманими працівниками
- Особи, відповідальні за військовий облік на підприємстві
Програма:
Блок 1. Кадрові та трудові новації
- Єдиний реєстр кваліфікацій та Класифікатор професій — зміни з 2 травня
- Міжнародна стандартна класифікація видів занять (ISCO) — вплив на роботодавців
- Актуальні зміни у лікарняних — особливості для сумісників, пропорційний розрахунок
- Квота для працевлаштування осіб з інвалідністю — правила 2025 та зміни з 2026 року
- Базова військова служба для працівників 18–25 років з 1 вересня — гарантії, документи, середня зарплата
- Скасування ГКУ та штатний розпис — варіанти дій роботодавця
- Відрядження для дистанційних і надомних працівників — нові правила
- Обмін контактами працівника та роботодавця
- Чому потрібно було встигнути до 12.08 і що робити зараз
- Як налагодити обмін контактами та зафіксувати це в наказі
- Ризики та штрафи за несвоєчасне або відсутнє оновлення контактних даних
- Обов'язок працівника в 10-денний строк повідомляти про зміну номеру телефону, адреси електронної пошти чи адреси проживання. Наслідки для сторін трудового договору за неповідомлення про зміни.
Працівників чиї робочі місця в зоні активних бойових дій за прогул звільнити неможливо
Мобінг, як підстава для позапланової перевірки.
Блок 2. Нові вимоги до військового обліку з 31 липня
- Перехід на нові Списки: строки, відповідальність за несвоєчасне оновлення
- Один Список чи окремо за групами
- Військовий облік жінок: порядок ведення з 31 липня
- Створення Списків у середині року (початок обліку з нуля ? чи продовжувати далі?)
- Приклади заповнення Списків, перевірка актуальності даних
- Формування справ до Списків та Відомостей (додаток 12): порядок, строки, приклади
- Затвердження, реєстрація та зберігання Списків
- Типові помилки та штрафи за їх наявність
Списки та копії ВОД у єдиній справі
- Один чи кілька списків за групами
- Формування копій ВОД: послідовність та вимоги
- Як спростилося заповнення та які нюанси залишилися
- Як це впливає (або не впливає) на заповнення Списків
- Чому більше не повідомляємо ТЦК про допризовників
Блок 3. Оновлені Правила військового обліку (додаток 2)
- Де зберігати та як ознайомлювати працівників
- Чи обов’язковий стенд з Правилами
- Ознайомлення дистанційних працівників через ЕДО
- Оформлення аркушів ознайомлення: приклади та вимоги
Блок 4. Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4)
- Заповнення та строки подання (7 днів / до 5 числа)
- Приклади та супровідні документи
- Реєстрація, зберігання, відмітки у Списках
- Відповідальність за порушення строків
- Звірка даних (внутрішня та з ТЦК): порядок, оформлення результатів
- Формування пакету документів для листування з ТЦК
Блок 5. Військово-облікові документи працівників
- Старі та нові форми
- Дії при наявності неактуальних або відсутніх ВОД
- Відповідальність за роботу з простроченими даними
Блок 6. Перевірки військового обліку
- Участь ДПС та Держпраці у перевірках
- Спільні перевірки ТЦК з Держпрацею та ДПС
- Мораторій на перевірки: чи можливий
- Проходження звіряння, якщо ТЦК змінили місце прийому чи працюють дистанційно
- Як пройти перевірку без штрафів: перелік необхідних документів
- Виїзні перевірки Держпраці та ДПС
- Предмет перевірки військового обліку та особливий контроль договорів ЦПХ
Бронювання та критичність
- Останні зміни у бронюванні та очікувані новації
- Перепідтвердження критичності за новими критеріями чи необхідно?
- Конспект семінару. Містить зразки необхідних документів буде відправлятиметься кожному учаснику після семінару.
- Відеозапис семінару.
- Затишний зал.
- Діалог з лектором.
- Відповіді на питання (можете заздалегідь надіслати свої індивідуальні питання лектору).
- Роздатковий матеріал, канцелярське приладдя.
- Кава - перерва
- Конспект семінару. Містить зразки необхідних документів буде відправлятиметься кожному учаснику після семінару.
- Відеозапис семінару.
- Відповіді на питання (можете заздалегідь надіслати свої індивідуальні питання лектору).