Професійний семінар-практикум для кадровиків і HR-спеціалістів м. Львів + онлайн-трансляція

«Актуальні зміни у військовому обліку, кадровому діловодстві та трудовому законодавстві - 2025»

Лектор

Галина Казначей - Лектор. Незалежний експерт з питань трудового законодавства, оплати праці, військового обліку. автор численних статей та консультацій у фахових виданнях для бухгалтерів

Організатор

До семінару залишилось

Програма семінару


Участь у семінарі — обирайте зручний формат:

Офлайн — м. Львів, Аудиторія, вулиця Пасічна, 93 Б
Онлайн — приєднуйтесь з будь-якої точки України та Світу
 

 

Цільова аудиторія:

  • Керівники підприємств, установ та організацій
  • Керівники та фахівці відділів кадрів
  • Юристи, HR-менеджери, інспектори з кадрів
  • Бухгалтери, які ведуть кадрове діловодство
  • Власники бізнесу, ФОП з найманими працівниками
  • Особи, відповідальні за військовий облік на підприємстві

 

Програма:

 

Блок 1. Кадрові та трудові новації

  • Єдиний реєстр кваліфікацій та Класифікатор професій — зміни з 2 травня
  • Міжнародна стандартна класифікація видів занять (ISCO) — вплив на роботодавців
  • Актуальні зміни у лікарняних — особливості для сумісників, пропорційний розрахунок
  • Квота для працевлаштування осіб з інвалідністю — правила 2025 та зміни з 2026 року
  • Базова військова служба для працівників 18–25 років з 1 вересня — гарантії, документи, середня зарплата
  • Скасування ГКУ та штатний розпис — варіанти дій роботодавця
  • Відрядження для дистанційних і надомних працівників — нові правила
  • Обмін контактами працівника та роботодавця
  • Чому потрібно було встигнути до 12.08 і що робити зараз
  • Як налагодити обмін контактами та зафіксувати це в наказі
  • Ризики та штрафи за несвоєчасне або відсутнє оновлення контактних даних
  • Обов'язок працівника в 10-денний строк  повідомляти  про зміну номеру телефону, адреси електронної пошти чи адреси проживання. Наслідки для сторін трудового договору за неповідомлення про зміни. 
.
Кардинальні зміни умов призупинення дії трудового договору. 

 Працівників чиї робочі місця в зоні активних бойових дій за прогул звільнити неможливо

 Мобінг, як підстава для позапланової перевірки. 

 

Блок 2. Нові вимоги до військового обліку з 31 липня

 
Нові Списки персонального військового обліку (додаток 5)
  • Перехід на нові Списки: строки, відповідальність за несвоєчасне оновлення
  • Один Список чи окремо за групами
  • Військовий облік жінок: порядок ведення з 31 липня
  • Створення Списків у середині року (початок обліку з нуля ? чи продовжувати далі?)
  • Приклади заповнення Списків, перевірка актуальності даних
  • Формування справ до Списків та Відомостей (додаток 12): порядок, строки, приклади
  • Затвердження, реєстрація та зберігання Списків
  • Типові помилки та штрафи за їх наявність

Списки та копії ВОД у єдиній справі
  • Один чи кілька списків за групами
  • Формування копій ВОД: послідовність та вимоги
Додані/виключені графи
  • Як спростилося заповнення та які нюанси залишилися
Новації у постановці на облік 25-річних і жінок
  • Як це впливає (або не впливає) на заповнення Списків
Скасування додатка 6 до Порядку № 1487
  • Чому більше не повідомляємо ТЦК про допризовників

 

Блок 3. Оновлені Правила військового обліку (додаток 2)

  • Де зберігати та як ознайомлювати працівників
  • Чи обов’язковий стенд з Правилами
  • Ознайомлення дистанційних працівників через ЕДО
  • Оформлення аркушів ознайомлення: приклади та вимоги

 

Блок 4. Повідомлення про зміну облікових даних (додаток 4)

  • Заповнення та строки подання (7 днів / до 5 числа)
  • Приклади та супровідні документи
  • Реєстрація, зберігання, відмітки у Списках
  • Відповідальність за порушення строків
  • Звірка даних (внутрішня та з ТЦК): порядок, оформлення результатів
  • Формування пакету документів для листування з ТЦК

 

Блок 5. Військово-облікові документи працівників

  • Старі та нові форми
  • Дії при наявності неактуальних або відсутніх ВОД
  • Відповідальність за роботу з простроченими даними

 

Блок 6. Перевірки військового обліку

  • Участь ДПС та Держпраці у перевірках
  • Спільні перевірки ТЦК з Держпрацею та ДПС
  • Мораторій на перевірки: чи можливий
  • Проходження звіряння, якщо ТЦК змінили місце прийому чи працюють дистанційно
  • Як пройти перевірку без штрафів: перелік необхідних документів
  • Виїзні перевірки Держпраці та ДПС
  • Предмет перевірки військового обліку та особливий контроль договорів ЦПХ

 

Бронювання та критичність

  • Останні зміни у бронюванні та очікувані новації
  • Перепідтвердження критичності за новими критеріями чи необхідно?

 

В участь в конференц - залі входить:
  • Конспект семінару. Містить зразки необхідних документів буде відправлятиметься кожному учаснику після семінару.
  • Відеозапис семінару.
  • Затишний зал.
  • Діалог з лектором.
  • Відповіді на питання (можете заздалегідь надіслати свої індивідуальні питання лектору).
  • Роздатковий матеріал, канцелярське приладдя.
  • Кава - перерва 
 
В участь онлайн входить:
  • Конспект семінару. Містить зразки необхідних документів буде відправлятиметься кожному учаснику після семінару.
  • Відеозапис семінару.
  • Відповіді на питання (можете заздалегідь надіслати свої індивідуальні питання лектору).

19 вересня 2025 року

Офлайн —Аудиторія м.Львів, вулиця Пасічна, 93 Б та Онлайн — приєднуйтесь з будь-якої точки України та Світу

Вартість участі в залі - 2200 грн. Вартість участі онлайн - 1600 грн.


З питань участі звертайтеся до нас!

Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.