Компанія «Uniqid» запрошує прийняти участь в авторському семінарі Тимура Алієва на тему:

"Інтернет-торгівля: організаційні, бухгалтерські та податкові аспекти!"

Лектор

Тимур Алієв - консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор.

Спеціальні пропозиції

  • Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%
  • При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.
  • Для іногородніх знижка - 20%

Знижки не сумуються!

Організатор

До семінару залишилось

Програма семінару

Електронна комерція: закон - як дишло?

  • Закон про електронну комерцію: нове прочитання термінів.
  • Інтернет-магазин: що було і що стало.
  • Суб'єкти електронної комерції: продавець і покупець.
  • Один інтернет-магазин на два суб'єкта господарювання: чи можливо таке?
  • Висновок електронного договору: від оферти до акцепту.
  • Підписання електронного договору: «туманні» норми ст.12 Закону про електронну комерцію.
  • Обмеження у виборі системи оподаткування.
  • Що заборонено продавати через Інтернет: ліцензійні і торгові обмеження.
  • Інтернет-магазин приватного підприємця: мій дім - моя фортеця.

Інтернет-магазин і кадри: від обов'язків до відповідальності.

  • Штат інтернет-магазину: свій чи чужий?
  • Управлінський персонал: чи може бути у приватного підприємця директор?
  • Персонал з продажу, по зберіганню та просуванню: менеджер з продажу або приймальник замовлень?
  • Персонал по доставці: «кур'єрські» проблеми.
  • Матеріальна відповідальність: орієнтація на Перелік № 447.

Політика конфіденційності: захист персональні даних в сфері електронної комерції.

  • Ідентифікація покупця - отримання від нього персональних даних.
  • Обсяг персональних даних: головне не переборщити.
  • Отримання персональних даних: тільки за згодою клієнта.
  • Обробка персональних даних: тільки під їх захистом!
  • Типові порушення в політиці конфіденційності інтернет-магазину: відповідальність.

Шахрайство в Інтернеті: відповідальність і на продавця, і на покупця.

  • Кіберзлочинність: схеми шахраїв.
  • Витік даних: сфери відповідальності не розділені.
  • Види кіберзлочинів в Кримінальному кодексі.

Кот в мішку через Інтернет: захист прав споживачів.

  • Захист ... на відстані.
  • Необхідна інформація про продавця: Закон про електронну комерцію + Закон про захист прав споживачів.
  • Розірвання договору, укладеного на відстані.
  • Порушення прав споживачів: відповідальність.

Веб-сайт інтернет-магазину: облік від створення до продажу.

  • Інтернет як бухгалтерська категорія.
  • Веб-сайт: термін без визначення.
  • Шляхи створення сайту і право вимоги на нього.
  • Розробка і придбання сайту: особливості бухобліку та оподаткування.
  • Оренда сайту: платіж як роялті.
  • Комп'ютерні програми: частина сайту або самостійний об'єкт обліку?
  • Доменне-ім'я: нестандартний об'єкт обліку.
  • Хостинг і колокація: загальне і відмінність.
  • Контент-менеджмент: витрати або нематеріальні активи?
  • Продаж сайту інтернет-магазину: податково-облікові особливості.

Реклама в Інтернеті: віртуальність в реаліях обліку.

  • Види інтернет-реклами: короткий лікнеп.
  • Реклама - віртуальна, документи - реальні.
  • Інтернет-реклама інтернет-магазину: бухоблік та оподаткування.
Доставка товарів при інтернет-торгівлі: організаційні нюанси.
  • Власна служба доставки: як дотриматися всіх формальностей.
  • Доставка із залученням кур'єрської служби третьої особи: договірні взаємини.
  • Захист прав споживачів при доставці: все залежить від ситауції.

В камеру зберігання: доставка товарів через поштомати.

  • Що таке поштомат: позиція Мінекономрозвитку.
  • Договірні стосунки з поштомат-службою.
  • Замовлення товару в поштомат.
  • Отримання товару в поштомате.
  • Повернення товару в інтернет-магазин.

Готівкові розрахунки інтернет-магазину: краще менше, та краще.

  • Оплата в офісі (в магазині, на складі) продавця - звичайна роздрібна торгівля.
  • Хто може обійтися без РРО в роздрібній торгівлі.
  • Оплата при доставці власним кур'єром: в «гру вступає» портативний РРО.
  • Оплата при доставці стороннім кур'єром: інтернет-магазин і розрахункова операція.
  • Оплата через ПТКС: свій фіскальний касовий чек.
  • Попередня оплата через платіжну систему - звичайний переказ грошових коштів.

Безготівкові розрахунки інтернет-магазину: хотіли як краще, а вийшло як завжди.

  • Оплата на поточний рахунок - звичайна банківська операція.
  • Оплата платіжною карткою в офісі - звичайна роздрібна торгівля.
  • Оплата платіжною карткою власним кур'єру: в «гру вступає» портативний РРО.
  • Оплата платіжною карткою на сайті інтернет-магазину - інтернет-еквайринг.
  • Як відрізнити інтернет-еквайринг від платіжної системи: вчитуємось в договір.
  • Тверді і нетверді товари: коли при інтернет-еквайринг можна обійтися без РРО.
  • Оплата через інтернет-еквайринг в неробочий час магазину: проблема формування чека РРО.
  • Оплата платіжною карткою через платіжних посередників - звичайний переказ грошових коштів.

Електронні гроші в інтернет-торгівлі: від технології платежу до особливостей обліку.

  • Законні та незаконні електронні гроші.
  • Електронні гроші в обліку продавця: обмеження для інтернет-магазину.
  • Купівля товару за електронні гроші: вписатися в ліміт.
  • WebMoney, як право вимоги: складності і ризики звернення.

Оформлення інтернет-продажів: замовлення, розрахунок, гарантія.

  • Бланк замовлення: вимоги Правил № 103.
  • Розрахунковий документ: дотримати всі реквізити.
  • Технічний паспорт: тільки на «гарантійні» товари.
  • «Кур'єрські» особливості документального оформлення.
  • Покупець - суб'єкт господарювання: які документи йому потрібні.

Облік інтернет-продажів: все залежить від доставки.

  • Особливості бухобліку інтернет-магазину: товарна аналітика.
  • Отримання товару в магазині (складі, офісі) продавця.
  • Доставка власною кур'єрською службою.
  • Доставка сторонньою кур'єрською службою.

Онлайн-кредитування: кому, коли і за скільки.

  • Розстрочка або кредит?
  • Інтернет-магазин як партнер банку (небанківської фінансової установи).
  • Розрахунки: можливі варіанти.
  • Облікові акценти продажу в розстрочку або кредит.

Повернення товарів та передоплати: особливості в інтернет-торгівлі.

  • Повернення товарів споживачем: заплутані норми і «переведення стрілок» в Законі про захист прав споживачів.
  • Перелік № 172: чи діє він в інтернет-торгівлі?
  • Повернення товарів: покупець - суб'єкт господарювання.
  • Повернення грошових коштів споживачеві - розрахункова операція.
  • Вартість товару, що повертається перевищує 100 грн .: складаємо акт про видачу коштів.
  • Повернення товару через кур'єрську або почтомат-службу: як дотриматися всіх формальностей.
  • Повернення передоплати: вимоги Закону про електронну комерцію і реальні ситуації з практики.
  • Повернення товару, купленого в кредит: особливості захисту прав споживачів.
  • Податково-бухгалтерські наслідки повернення товару і передоплати.

Покупки в зарубіжних інтернет-моллах: що потрібно знати покупцям.

  • Технологія роботи: customer to customer.
  • А покупці ... хто?
  • Митне оформлення: вписатися в норми Митного кодексу.
  • Оплата товару: проблеми легалізації в Україні.
  • Повернення товару або грошей.

Дропшиппінг: вигідне віртуальне посередництво?

  • Дропшиппінг ≠ транзитна торгівля.
  • Дропшіппер-посередник: КВЕД і система оподаткування.
  • Торговий майданчик: своя або чужа?
  • Оформлення операції з продажу: оферта на посередництво.
  • Оформлення покупки: всі залежить від умов постачальника.
  • Розрахунки і РРО: проблеми легалізації зарубіжних оплат.
  • Податкові особливості: обґрунтування доходу посередника.

12 червня 2019 року

м.Київ, готель "Турист", вул.Р.Окіпної, 2 станція метро "Лівобережна"

1640 грн без ПДВ


З питань участі звертайтеся до нас!

Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.