Компанія «Uniqid» запрошує керівників, працівників кадрових служб, юристів, бухгалтерів на СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ на тему:

"Зміни в законодавстві щодо перевірок Держпраці. Оплата праці. Трудові відносини. Стратегія підбору персоналу."

Лектор

Лідія Басмат - Кадровий аудитор, експерт із питань трудового права та кадрового діловодства. Викладач-практик, лектор вищої школи управління на курсах підвищення кваліфікації керівників кадрових служб України. Сертифікований фахівець із більш ніж 15-річним досвідом роботи в кадровій службі від начальника відділу кадрів до директора з управління персоналом. За запрошенням підприємств проводить семінари із трудового права та ведення кадрового діловодства. Консультує працівників кадрових служб щодо вирішення нестандартних ситуацій. Є автором низки статей у журналах: "Кадровик України”, “Кадровик light”, “Довідник кадровика”.

Спеціальні пропозиції

  • Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%
  • При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.
  • Для іногородніх знижка - 20%

Знижки не сумуються!

Організатор

До семінару залишилось

Програма семінару

 Блок 1. Зміни в законодавстві щодо перевірок Держпраці.
  • Підстави для перевірок.
  • Документи, котрі уповноважений перевіряти інспектор Держпраці.
  • Приховані трудові відносини з працівниками, котрі прийняті на роботу. Точка зору інспекції Держпраці.
  • Відносини що вважалися інспекцією Держпраці прихованими, суд визначив як неприховані.
  • Зміни щодо розрахунку квоти осіб з інвалідністю.
  • Законопроект про міни щодо штрафних санкцій.
Блок 2. Застосування додаткової роботи на підприємствах.
  • Оформлення працівників на роботу за трудовим договором, не передбачену КзпПУ, проте вона вирішує багато проблем на підприємстві.
  • Яким питанням кадровики не надають значення при оформленні працівників за сумісництвом, та які негативні наслідки доведеться пожинати.
  • Упередження, котрі заважають правильно скласти накази при оформленні працівників за сумісництвом. Чи звертає на них увагу Держпраці.
  • Як визначити місячну норму робочого часу для сумісників державних та недержавних підприємств.
  • В яких випадках оформляємо працівників на роботу на умовах неповного робочого часу а в яких за сумісництвом?
  • Суміщення посад. Суттєва різниця між сумісництвом та суміщенням.
  • Чи можна оформити суміщення посад кільком працівникам на період відсутності основного працівника?
  • Роботу виконувати потрібно, але зарплату платити нічим. Чи можна оформити суміщення посад без проведення оплати, якщо працівник попросив про це в заяві? Позиція Держпраці.
  • Типові помилки, котрі допускають кадровики при оформленні працівників за сумісництвом. Реакція на такі помилки інспекції Держпраці.
  • Збільшення обсягу виконуваних робіт або розширення зон обслуговування. В яких випадках застосовуються ці поняття. Чи є в них суттєва різниця?
  • Збільшення обсягу виконуваних робіт чи суміщення посад. Правильно розставляємо акценти.
  • Чи можна вважати тотожними поняття тимчасове заступництво і покладення виконання обов’язків на період відсутності основного працівника?
  • Чи можна приймати на вакантну посаду тимчасово виконуючого обов’язки? Чи таке оформлення може бути лише у разі відсутності основного працівника?
  • Стереотипи, що не дають можливості правильно підготувати накази для оформлення працівникам додаткової роботи.
  • В яких випадках доцільно оформляти працівникам додаткову роботу, а в яких ні.
  • Чи можна внести в посадову інструкцію додаткові обов'язки і не оформляти наказ про доручення додаткову роботу? Як на це дивляться інспектори з праці.

Блок 3.

Що необхідно знати кадровику про оплату праці?

  • Як не схибити при оплаті праці у святкові і неробочі дні.
  • Так все – таки оплата чи надання іншого дня відпочинку за роботу у святкові та вихідні дні?
  • Увага! Відгул чи оплата за роботу надурочно?
  • Який термін встановлений законодавством для повідомлення працівників про збільшення розмірів посадових окладів?
  • Що саме не беруть до уваги роботодавці при оплаті додаткових робіт?
  • Чи насправді дотримується роботодавець вимог про оплату праці при встановленні підсумованого робочого часу.
  • Чи можна не виплатити працівникові відпускні менше ніж за 3 дні до початку відпустки?
  • Чого варта помилка при нарахуванні всіх належних працівникові сум від підприємства у разі звільнення?
  • Оплата у разі простою. Випадки коли простій не оплачується.
  • Чи обов’язкове повідомлення працівника про розмір заробітної плати?
  • Оплата нічних годин роботи. Чи належить працівникові компенсація за роботу в нічні години?

 

Окрім питань з Трудового законодавства та Оплати Праці, ми додали цілий блок з практичними заняттями на тему "Стратегія підбору персоналу".  Блок розрахований аж на 2 години активної роботи з питаннями, які виникають в ході підбору персоналу на вакантну посаду. 
Після цього семінару Ви не лише дізнаєтесь всі теоретичні і практичні аспекти роботи з персоналом, а ще й оволодієте системою правильної організації проведення співбесіди від подання заявки на підбір персоналу до визначення потенційного працівника на вакантну посаду.

Блок 4.

Стратегія підбору персоналу.

  • Все починається із заявки на підбір персоналу.
  • Що таке профіль вакансіїі чи завжди він потрібен?
  • Робота з резюме. На що звертаємо увагу.
  • Різниця співбесіди і інтерв'ю?
  • Класифікація методик підбору персоналу.
  • Робимо все вірно, але чому не працюють методики? Слабкі сторони.
  • Вибір стратегії співбесіди.
  • Чи варто задавати каверзні питання?
  • Робота після співбесіди.
  • Визначення потенційного працівника на вакантну посаду.

✔️Вартість участі у семінарі:

  • Повна вартість - 890 грн без ПДВ.
  • При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.
  • Для клієнтів Компанії "Uniqid" участь - 712 грн.
  • Для іногородніх клієнтів знижка 20%.
  • Знижки не сумуються!

  

Бути з нами - значить прагнути до більшого!
Ваш Uniqid!


30 вересня 2019 року

м.Львів, готель "Львів", пр.Чорновола 7

890 грн без ПДВ


З питань участі звертайтеся до нас!

Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.