Семінар завершено! Дякуємо всім учасникам та просимо додати відгук про нашу роботу.
Нам важлива Ваша думка

Додати відгук

Поля позначені * обовязкові до заповнення


Дякую за цікаві знання та гарну організацію.

Велика подяка за дуже важливу інформацію.

Змістовно, гарно організовано, дуже задоволена.

Дякую за проведення семінару, дуже корисна інформація!

Шановні колеги! Компанія «Uniqid» запрошує взяти участь в двох денному семінарі - практикумі 3 і 4 лютого лекторів Людмили Шахно і Тимура Алієва в місті Дніпро:

"Медичне" ПДВ для комунальних некомерційних підприємств" і "Кадри та оплата праці у медзакладі. КНП і приватна медицина"

Лектор

Людмила Шахно 

Головний бухгалтер групи компаній холдингу професійних послуг "Західна консалтингова група".

Директор ТОВ «Академія професійного бухгалтера».

Понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів.

Тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики.

Міжнародний сертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА.

Судовий експерт (2014-2017рр).

Тимур Алієв- консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор.

Спеціальні пропозиції

  • Приведи друга або знайомих на семінар і отримай знижку - 15%
  • При оплаті за 2-х учасників від однієї організації - знижка 10%, за 3-х (і більше) - 15%.
  • Для іногородніх знижка - 20%

Знижки не сумуються!

Організатор

Програма семінару

Стосується абсолютно усіх медичних закладів країни. Одні перейшли, а інших ще очікує перехід від статусу бюджетної установи до статусу комунального некомерційного підприємства.
 
 

Мета семінару - практикуму:
Розберемо питання ПДВ після перетворення на комунальні некомерційні підприємства, питання кадрів і оплати праці в медзакладі, підвищимо свій рівень кваліфікації, познайомимося з цікавими людьми, послухаємо корисні поради, буде можливість задати питання лекторам, щодо тем та отримати професійну думку.

 

Регламент семінару 3 лютого лектор Людмила Шахно

"Медичне" ПДВ для комунальних некомерційних підприємств ".

 

Загальні поняття щодо порядку та строків реєстрації.
  • Наслідки несвоєчасної реєстрації.
  • Платник ПДВ посеред місяця – як діяти.
  • Платники після «реорганізації».

 

Реєстрація платником ПДВ – право чи обовязок?

  • Види операцій, що можуть бути у КНП.
  • Визначаємось з типом операцій, щоб обчислити обсяг для реєстрації платником ПДВ.

 

Податкове зобов’язання та база нарахування. Основні моменти щодо визначення мінімальної бази по типових операціях.

 

Нарахування податкових зобов’язань «на себе» по вхідному податковому кредиту згідно статті 198.5 ПКУ.

  • Причини нарахування та строки визнання податкових зобов’язань.
  • Відшкодування комунальних послуг та оренда.

 

Оподатковувані та неоподатковувані операції. Перелік послуг, звільнених від оподаткування ПДВ, що можуть надаватись КНП. 

Пропорційний розподіл вхідного ПДВ кредиту при здійснення різних видів операцій згідно статті 199 ПК.

  • Визначення коефіцієнту розподілу.
  • Процес його застосування: вперше, щомісяця та річний перерахунок.

 

Обов’язкові реквізити податкової накладної.

  • Право на податковий кредит при помилках у обов’язкових реквізитах.
  • Типи податкових накладних:«Звичайна», «Зведена», «Підсумкова».
  • Відмінності в порядку заповнення.

 

Податкова накладна та основні питання правильного заповнення.

  • Графи «ціна», «кількість», «одиниця виміру».
  • Дата виписки, строки та умови реєстрації.
  • Штрафи за несвоєчасну реєстрацію.

 

Причини блокування реєстрації податкових накладних.

  • Яка процедура для розблокування: покрокова процедура для розблокування та подальшої реєстрації вашої податкової накладної.
  • Строки подання документів та оскарження рішень ДФС

 

Розрахунки коригування до податкових накладних:

  • ЩО? ДЕ? КОЛИ?
  • Основні причини коригування згідно статі 192 ПКУ.
  • Строки виписки та реєстрації.

 

СЕА ПДВ.

  • Розуміти, впливати, користуватись.
  • Як подружитись: фомула, кошти на ПДВ-рахунку та бухоблік.
  • Облік коштів на ПДВ рахунку.
  • Як працює формула при різних ситуаціях.

 

Усі інструменти ЕККП для роботи із формулою та для отримання інформації по інших показниках.

Бухгалтерський облік ПДВ:

  • Знати і вміти. Відображення даних бухобліку в декларації по ПДВ.
  • Як себе перевірити?
  • Залишки та обороти по рахунках 6412,643 та 644 – коли виникають та що визначають.

 

Звітність з ПДВ.

  • Основні правила заповнення податкової декларації з податку на додану вартість.
  • Додаток Д1,Д5, Д7. Уточнення по деклараціях.

 

В участь в семінарі входить:

  • Конспект семінару. Містить зразки необхідних документів буде відправлятиметься кожному учаснику після семінару.
  • Затишний зал.
  • Діалог з лектором.
  • Відповіді на питання (можете заздалегідь надіслати свої індивідуальні питання лектору)
  • Роздатковий матеріал, канцелярське приладдя.
  • Сертифікат учасника.
  • Ранкова кава.
  • Обід в ресторані.

 

Вартість участі у семінарі 3 лютого:
Повна вартість - 1190 грн без ПДВ.
При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.
Для іногородніх клієнтів знижка 20%.

 

Регламент семінару 4 лютого лектор Тимур Алієв
 
"Кадри та оплата праці в медустанові. КНП і приватна медицина".

 

ЦПД: ризики та вигоди.

  • ЦПД замість трудового: у чому вигода?
  • Чим відрізняється трудовий договір від ЦПД.
  • Кому на ЦПД жити добре.
  • Чи потрібно «ЦПД-працівнику» реєструватися підприємцем?
  • Аустафінг: що за «фрукт»?

ФОП як інструмент оптимізації.

  • Був працівник, а став підприємець: чи варта гра свічок?
  • ФОП орендує робоче місце: ризиковий коворкінг.
  • ФОП-аусторсер: увага на деталі!
  • Виплати підприємцям: організаційні моменти оформлення договірних відносин, способи розрахунків з ФОП, документальне оформлення операцій з ФОП, оподаткування виплат підприємцям.

Трудові відносини: ланцюг «роботодавець ↔ працівник».

  • Колдоговір: право чи обов’язок? Новації у реєстрації, вступ в силу. Як «з’їхати» з колдоговору. Обов’язкові внутрішні положення (про оплату праці, про охорону праці та ін.) замість колдоговору.
  • Штатний розпис — знеособлений документ. Відповідність КП і гендерність у назвах професій. «Вилка окладів»: чи можливо таке в штатному розписі? Затвердження, зміна штатного розпису. Погодження штатного розпису: коли воно необхідне.
  • Реорганізація та трудові відносини: посада та істотні умови праці (не) змінюються.
  • Зміни в організації виробництва та праці: що саме до них відноситься.
  • Керівник медзакладу: лікар чи господарник? Керівники КНП: перехід до нових посад. Новації в укладенні контрактів з керівництвом КНП. Як призначити медичного директора.
  • Оформлення прийняття на роботу. Чи потрібні документи, що підтверджують основне місце роботи.
  • Суміщення та сумісництво, виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника.
  • Дотримання робочого часу, понаднормова робота, робота у вихідні, святкові та неробочі дні. Ненормований день: тільки в межах робочого дня і в рідкісних випадках! Скорочений і неповний робочий час: як не «нарватися» на перевірку.
  • Надання всіх видів відпусток, відкликання з відпустки тощо. Відпустка за основним місцем роботи та внутрішнім сумісництвом. Повідомлення про планову відпустку. Особливості оформлення навчальної відпустки. Відпустка без збереження зарплати.
  • Оформлення переведень (переміщень) всередині підприємств.
  • Звільнення працівника: завжди в центрі уваги. Перевірка звільнень: підстави, правильність оформлення припинення трудового договору. Звільнення у вихідний. Профілактика можливих трудових спорів.

Кадрові документи у ФОП.

  • «Загальнотрудові» документи: штатний розпис, колдоговір, правила ВТР, посадові (робочі) інструкції, книга обліку руху трудових книжок.
  • Рух кадрів: трудовий договір, розпорядження (накази) з особового складу, особові картки, особисті справи, графік відпусток, повідомлення про початок відпустки, заяви працівників, акти, пояснювальні записки.
  • Часи роботи: норми робочого часу, графіки роботи (змінності), табель обліку використання робочого часу.

Оплата праці: приваблива свобода.

  • Зарплатні орієнтири: можливі варіанти.
  • Умови оплати праці та колдоговір.
  • Форми та системи оплати праці.
  • Строки виплати зарплати.
  • Мінімальні гарантії оплати праці.
  • Нюанси оплати за підсумованого обліку робочого часу.

ЄСВ, ПДФО та військовий збір: практичні акценти.

  • ЄСВ і персоніфікація: багатогранність практичних ситуацій заповнення таблиць 5 і 6 форми № Д4; взаємозв’язок з Класифікатором професій і журналом реєстрації документів.
  • Виплати працівникам БЕЗ нарахування ЄСВ: ризик втрати неприбуткового статусу.
  • Обкладення ПДФО та військовим збором подарунків, виплат підзвітним особам, особам, які не перебувають у трудових відносинах тощо в світлі останніх роз’яснень.

Лікарняні та декретні: проблемні моменти допомоги.

  • Електронні лікарняні: вже на сайті ПФУ.
  • СТРАХОВИЙ СТАЖ для заповнення заявки-розрахунку. Як отримати інформацію з реєстру застрахованих осіб: тільки за згодою працівника. Дані про страховий і трудовий стаж за додатком 9 — НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ дійсності.
  • Затримка виплат з Фонду соцстраху: не забути перерахувати податки!
  • Аліменти з лікарняних: наскільки таке можливо?

«Трудові» перевірки по-новому: що і як тепер перевіряє Держпраці.

  • Особливий статус Держпраці в Законі № 877: спеціальні норми і міжнародні Конвенції.
  • Новий Порядок держконтролю за дотриманням законодавства про працю: інспекційні відвідування і невиїзні інспектування повертаються!
  • Планові перевірки Держпраці: під прицілом охорона праці, зайнятість, особи з інвалідністю. Критерії планових перевірок.
  • Ви в плані перевірок? Чи залишився ризик позапланового відвідування «до» і «після»?
  • Форми документів, затверджені наказом Мінсцополітікі № 1338: Держпраці продовжує використовувати.

Відповідальність роботодавців та посадових осіб за «трудові» порушення.

  • Зміни у порядку накладення штрафів на роботодавців за КЗпП і Закону про зайнятість: значно розширено підстави (акти) для накладення штрафів та строки розгляду справи.
  • Фінансова відповідальність за порушення законодавства про працю та зайнятість населення: прив’язка до мінімалки.
  • Фінансовий штраф з охорони праці: чи можливо таке?
  • Штрафи за КпАП: під прицілом праця, особи з інвалідністю та охорона праці.
  • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю та охорону праці.

 

Вартість участі у семінарі 4 лютого:
Повна вартість - 1190 грн без ПДВ.
При оплаті за 2-х учасників від однієї організації – знижка 10%, за 3-х (і більше) – 15%.
Для іногородніх клієнтів знижка 20%.

 

Вартість пакету участі 3 і 4 лютого від однієї організації - 1785 грн.
 
 
Запрошуємо Вас, наші дорогі колеги, відвідати цей семінар - практикум!

Бути з нами - значить прагнути до більшого!


3 і 4 лютого 2020 року

м.Дніпро, готель "Заграва", вул. Дарницька, 11а

Участь одного дня 1190 грн без ПДВ. Вартість пакету участі 3 і 4 лютого від однієї організації - 1785 грн.


З питань участі звертайтеся до нас!

Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.