Семінар завершено! Дякуємо всім учасникам та просимо додати відгук про нашу роботу.
Нам важлива Ваша думка

Додати відгук

Поля позначені * обовязкові до заповнення

"Бухгалтерія медичного КНП: облікова політика, організація бухобліку, бухоблік ПДВ, облік доходів і витрат"

  • 740 грн без ПДВ
  • Конспект семінару.
  • Лектор

    Лектор Тимур Алієв

    Тимур Алієв- консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор.

    Організатор

    Програма семінару

    Облікова політика КНП: обираємо методи та процедури
    Що таке облікова політика: обираємо з кількох варіантів.
    Що включають до облікової політики: не переписуємо всі ПБО.
    Елементи облікової політики:
    • методи амортизації ОЗ, ІНМА, НА;
    • вартісні ознаки предметів, що входять до складу МНМА;
    • підходи до переоцінки необоротних активів;
    • підходи до періодичності зарахування сум дооцінки необоротних активів до складу нерозподіленого прибутку;
    • визначення одиниці аналітичного обліку запасів;
    • порядок обліку і розподілу ТЗВ, ведення окремого субрахунку їх обліку;
    • методи оцінки вибуття запасів;
    • періодичність визначення середньозваженої собівартості одиниці запасів;
    • метод обчислення резерву сумнівних боргів (у разі потреби — спосіб розрахунку коефіцієнта сумнівності);
    • перелік створюваних забезпечень майбутніх витрат і платежів;
    • порядок оцінки ступеня завершеності операцій з надання послуг;
    • перелік і склад змінних і постійних загальновиробничих витрат, бази їх розподілу;
    • перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості послуг;
    • кількісні критерії та якісні ознаки суттєвості інформації про госпоперації, події та статті фінзвітності;
    • порядок визначення курсових різниць за монетарними статтями в іноземній валюті на дату здійснення госпоперації;
    • спосіб складання Звіту про рух грошових коштів;
    • періодичність складання проміжної фінзвітності;
    • відображення у Звіті про управління нефінансової інформації.
    • Наказ про облікову політику: фіксуємо методи та процедури.

     Організація бухобліку КНП: закріплюємо у наказі

    • Форма організації бухобліку.
    • Форма бухобліку.
    • Перелік осіб, які мають право підписувати бухдокументи.
    • Правила документообігу та технологія обробки облікової інформації.
    • Використання системи рахунків бухобліку.
    • Введення додаткових субрахунків (рахунків другого, третього порядку).
    • Система та форма внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю госпоперацій.

     Бухоблік ПДВ: практичні проблеми КНП

    • Реальність і віртуальність: розрізняємо субрахунки (641 і 643,644).
    • Придбання ТМЦ (залежність від першої події) + ПЗ за п.198.5 ПКУ.
    • Технічні ПЗ за ст.199 ПКУ: недоцільність використання КНП, або КНП як «чистий» платник ПДВ.
    • Надання оподатковуваних послуг: залежність від першої події.
    • Співпраця з бюджетниками: орієнтація на касовий метод.
    • Електронний рахунок: облік поповнення та списання.

     Облік доходів і витрат КНП: формуємо фінрезультат

    • Доходи та витрати від надання медичних послуг (за програмою медичних гарантій і платних): залежність від джерела фінансування (НЗСУ або пацієнт).
    • Адміністративні витрати та витрати на збут: незалежність від джерела фінансування.
    • Доходи та витрати іншої операційної діяльності: бюджетні фінансування, реалізація майна, орендні операції тощо.
    • Фінансові доходи: коли вони можливі у КНП.
    • Інші доходи та витрати: увага на інвестиційну діяльність.
    • Фінансовий результат: як часто його слід визнаачати. Чи впливає прибуток (збиток) на знаходження КНП у Реєстрі неприбуткових установ і організацій.
    • Доходи та витрати майбутніх періодів: що реально слід відображати у їхньому складі.

    740 грн без ПДВ


    З питань участі звертайтеся до нас!

    Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.