інше

Семінар завершено! Дякуємо всім учасникам та просимо додати відгук про нашу роботу.
Нам важлива Ваша думка

Додати відгук

Поля позначені * обовязкові до заповнення


звіт в НСЗУ про доходи та витрити

Шановні колеги! Компанія Uniqid і лектор Тимур Алієв підготували для Вас 3-годинний Online - семінар на тему:

«Звіт в НСЗУ про доходи та витрати медичного КНП» 

Лектор

Лектор Тимур Алієв

Тимур Алієв- консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, експерт з трудового права та оплаті праці, фахівець з управлінського обліку та бюджетування, автор понад тисячі публікацій в спеціалізованій періодиці, а також численних запитів в офіційні органи, кадровий аудитор.

Організатор

Програма семінару

«Звіт в НСЗУ про доходи та витрати медичного КНП» 
 
 Стосується абсолютно усіх медичних закладів країни. Одни перейшли, а інших ще очікує перехід від статусу бюджетної установи до статусу комунального некомерційного підприємства.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

 Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:

info@uniqid.com.ua  до 14 липня включно.

 

Подавайте заявку на семінар, а ми зробимо все, щоб Ви відчували себе комфортно!

Ваш Uniqid!


15 липня 2020 року

Online Вся Україна

650 грн без ПДВ


З питань участі звертайтеся до нас!

Надані послуги оформляються актом виконаних робіт. У процесі реєстрації учасникам передаються всі звітні документи. У разі відсутності представника Учасника під час проведення семінару, організаційний внесок, перерахований на рахунок Організатора, Учаснику; не повертається. Участь в семінарі і згоду з умовами його проведення Учасник підтверджує 100% передоплатою організаційного внеску на підставі цього рахунку.