Семинар завершен! Спасибо всем участникам и просим добавить отзыв о нашей работе.
Нам важно Ваше мнение

Добавить отзыв

Поля отмеченные * обязательны к заполнению

Шановні колеги! Компанія «Uniqid» запрошує Учасників і Замовників на онлайн - навчання:

"Практика здійснення публічних закупівель. Нове в порядку організації, плануванні та проведенні закупівель. Практичні аспекти підготовки та подання тендерної пропозиції»

Лектор

Колісник Тетяна закупівлі

Курс навчання  розроблений та проводиться відомим консультантом-практиком   КОЛІСНИК ТЕТЯНОЮ. Досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 20 років.

Организатор

Программа семинара

Неоднозначність формулювань і різна правозастосовна практика породжує багато питань на будь-якому етапі підготовки та проведенні тендерів.

На вебінарі ми розглядаємо практичні аспекти роботи на майданчиках і нормативну базу з усіма поправками та оновленнями, тонкощі роботи в публічних закупівлях.
 
 Окрім набору теоретичних знань Ви отримаєте:
  • нестандартні рішення типових ситуацій;
  • приклади виходу з конфліктних ситуацій та особливості взаємодії замовників та учасників закупівель;

Курс навчання розроблений та проводиться відомим консультантом-практиком КОЛІСНИК ТЕТЯНОЮ.
Досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 20 років.

Програма відповідає Наказу Мінекономрозвитку від 02.12.2016 № 2017 «Про примірні навчальні програми з питань організаціїї та здійснення публічних закупівель».
  • Час проведення вебінару з 10.00 до 17.00
Що нового? На що варто звернути увагу замовникам/учасникам? Що потрібно врахувати? Нові практики та тенденції в закупівельній сфері:
  • Аномально низька ціна (АНЦ): за що має право відхилити замовник пропозицію учасника.
  • Як має обґрунтувати учасник АНЦ, успішна практика оскарження. 
  • Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним? Електронна печатка. Які вимоги має право встановити замовник. За що будуть відхилені пропозиції учасників. Електронний підпис фізичної особи чи фізичної особи-підприємця?
  • Стаття 17 Закону та її електронізація. Наслідки для учасника/замовника.
  • Критерії оцінки тендерних пропозицій/пропозицій. Нецінові критерії. Успішні практики оскарження.
  • ПКМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». Моніторинги ДАСУ щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
  • Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та необхідність врахування наказу Мінекономіки №2628.
Організація діяльності тендерного комітету та/або Уповноваженої особи.
  • Тендерний комітет/Уповноважена особа/Уповноважена особа (Covid).
  • Перехідний період: від тендерного комітету до Уповановаженої(их) особи(осіб).
  • Чи може тендерний комітет провести закупівлі для забезпечення потреб 2022 року?
  • Розмежування повноважень закупівельників/Уповноважених осіб  в організації замовника.
  • Тестування Уповноважених осіб замовника.
  • Оформлення рішень Тендерного комітету/Уповноваженої особи.
  • Кваліфікований електронний підпис.
Планування закупівель. Роль учасників в процесі планування. Наслідки невірного планування.
  • Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.
  • Відшкодування, «новий предмет закупівлі», законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
  • Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.                                               
Спрощені закупівлі.
  • В чому полягає спрощення закупівлі.
  • Що замовнику доцільно вимагати від учасника і що замовник може вимагати від учасника.
  • Варіанти  розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.
  • Строк укладення договору. Поширення дії положень/вимог Закону на умови договору, укладеного у результатами спрощеної закупівлі.
  • Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. Відхилення пропозицій. Право замовника розглядати дозавантажені учасником документи. Відміна спрощених закупівель.
  • Випадки, при яких замовник має право не проводити спрощені закупівлі.
Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи).
  • Обсяг інформації, яку замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель.
  • Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
  • Оформлення рішень.  
Відкриті торги. 
  • Національні торги чи «євроторги». Що впливає на вибір процедури: вартість закупівлі (оголошення) чи вартість закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника?
  • Порушення строків надання роз’яснень на запити/вимоги учасників. Чи можна виправити?
  • Внесення змін до тендерної документації.
  • Чи можливий перерахунок ціни за результатами аукціону з боку учасника/переможця? Наслідки неподання перерахунку учасником/переможцем.
  • Виправлення недоліків тендерної пропозиції - «24 години»: можливість врахування «дозавантажених»/виправлених документів/інформації при розгляді тендерних пропозицій.
  • Обираємо правильно підстави відхилення тендерних пропозицій. 
  • Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
  • Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
  • Вчимося вірно виконувати рішення АМКУ.

Тендерна документація. Тендерна пропозиція. Що потрібно враховувати замовникам/учасникам.

  • Вчимося «читати» вимоги тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Приклади.
  • Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Встановлюємо, перевіряємо, виконуємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність.
  • Технічна специфікація, особливості складання. Врахування практики органу оскарження.
  • Забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень. Покрита банківська гарантія.
  • Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на папері та в електронній системі закупівель:  Робота з відкритими реєстрами. Спосіб документального підтвердження відсутності обставин для відмови для учасника/переможця. Позиція органу оскарження.
  • Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.
  • Що робити з персональними даними працівників учасника?
  • Субпідрядник та/або співвиконавець: чи має подавати документи у складі тендерної пропозиції учасника.
  • Зайві документи в тендерній пропозиції: чи підстава для відхилення?
  • Зразки товару: виконуємо чи ігноруємо  вимогу замовника?
  • Авторизаційні/гарантійні листи виробників.
  • Що потрібно замовнику та учаснику врахувати при проведенні євро торгів.
  • Оплата учасником/переможцем послуг консультанта торгів.
  • Сертифікація ISO/.
Договір про закупівлю. 
  • Які документи переможець має надати на момент підписання договору?
  • Строки укладання та оприлюднення договорів.
  • Зміна істотних умов договору про закупівлю.
  • Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: зміна ціни 1 раз у 90 календарних днів, винятки, коли може відбуватися, яким чином підтвердити, на якому етапі виконання договору можна змінювати ціну.
  • Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
  • Попередня оплата.
  • Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
  • Демпінгові ціни, механізми запобігання.
  •  Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.

Блок: відповіді на питання учасників.

 Як учасник Ви отримаєте:

  • По закінченню онлайн - семінару слухачам надаються іменні сертифікати.
  • Надається доступ до відеозапису навчання, матеріалів курсу в електронному вигляді, слайди з прикладами конкретних ситуацій.
  • Відповіді на індивідуальні запитання, що стосуються тематики навчання. 

 

Перелік та тематика вебінара коригуватимуться у зв’язку з виходом нових законодавчих актів, роз’яснень тощо.   


22 листопада 2021 року

Online вся Україна

990 грн без ПДВ


По вопросам участия обращайтесь к нам!

Предоставляемые услуги оформляются актом выполненных работ. В процессе регистрации участникам передаются все отчетные документы. В случае отсутствия представителя Участника во время проведения семинара, организационный взнос, перечисленный на счет Организатора, Участнику; не возвращается. Участие в семинаре и согласие с условиями его проведения Участник подтверждает 100% предоплате организационного взноса на основании этого счета.