Друзі, у нас є чудова новина!


Відтепер ви зможете придбати продукти САБ 1С:Підприємство у нас!


  Якщо ви шукаєте вигідний варіант для автоматизації свого бізнесу, тоді хутчіш звертайтесь до нас!

  Наша компанія надає повний спектр послуг по впровадженню програм САБ.

  Ми з радістю допоможемо вам обрати правильну програму, надамо консультації та доступ до ДЕМО-версії.

 

  Для комплексної підтримки програмного продукту пропонуємо Вам укласти договір на інформаційно-технічний супровід (ІТС).

  Використовуючи інформаційно-технічний супровід (ІТС) Ви отримуєте лінію консультацій.

  Ставши клієнтом нашої компанії ви отримаєте додаткові переваги.

Наші сертифіковані спеціалісти нададуть кваліфіковану допомогу:

  •  у формуванні та відправленні звітів;
  • встановлять оновлення;
  • проконсультують у реалізації податкового та бухгалтерського обліку в програмі;
  • допоможуть нарахувати зарплату;
  • підберуть конфігурацію;
  • своєчасно зроблять копію бази даних;
  • оптимізують бізнес-процеси;
  • завжди на зв'язку з Вами.

   Сервіс електронної здачі звітності «Фредо-Звіт» допоможе Вам швидко і оперативно здавати звіти, не витрачаючи зусиль і час на «перекидання» звітів з однієї програми в іншу.

  Наші фахівці безкоштовно встановлять і налаштують програму «Фредо-Звіт» для роботи.

  Уклавши договір ІТС, Ваша програма завжди буде підтримуватись в актуальному стані, встановлення оновлень буде проходитись регулярно і вчасно.

 

 При купівлі нової програми 1С:Підприємство,у вас є можливість разово оформити льготний договір ІТС обслуговування на 12 місяців по схемі 8+4 (оплачуєте за 8 місяців і 4 місяця отримуєте безкоштовно) всього за 3810 грн.

 

ІТС ТЕХНО:

  • 12 місяців 4500 грн
  •  6 місяців 2400 грн

ІТС ПРОФ:

  • 12 місяців 6450 грн
  • 6 місяців 3450 грн
  • 3 місяці 1800 грн

 До ІТС ТЕХНО входить:

  • Самостійне оновлення програми 
  • Консультації по програмі 
  • Створення копії інформаційної бази 
  • Доступ до сайту з поновленнями

До ІТС ПРОФ входить:

  • Оновлення програми нашими спеціалістами 
  • Консультації по програмі 
  • Доступ до інформаційного сайту цілодобово 
  • Доступ до сервісу 1С Звіт та його підтримка 
  • Створення копії інформаційної бази 

Увага!

З 1 липня 2020 року очікується підвищення цін на ІТС обслуговування.

У Вас є можливість замовити ІТС супровід по старим цінам звернувшись до наших спеціалістів.

 

 

  Договір супроводу - це гарантія отримання ліцензійних оновлень і безпека ведення вашого бізнесу.
 
СТАЮЧИ НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ПО ІТС ОБСЛУГОВУВАННЮ, ВИ ОТРИМУЄТЕ 35% ЗНИЖКИ НА НАШІ СЕМІНАРИ ПРОТЯГОМ ПЕРІОДУ ДІЇ ПІДПИСКИ ІТС.
 

 

Переносьте бухгалтерію у хмару

Хмарні сервіси і рішення для бізнесу від Tucha.ua

 

У режим дистанційної роботи переходять все більше компаній

 

Якщо у вас теж наразі є потреба швидко та за доступною вартістю організувати віддалені робочі місця, ми разом з нашими партнерами допоможемо!

Оренда віртуального сервера для 1С:Підприємства

 Ви можете з легкістю перенести програми бухгалтерського і фінансового обліку (наприклад, 1С:Підприємство), звітності (як-от M.E.Doc), додатків «клієнт-банк», інших необхідних для роботи програм (CRM-, ERP-систем, систем електронного документообігу, бази знань компанії, файлових архівів, корпоративної пошти тощо) на віртуальний сервер за межами офісу та, у разі потреби, України.

 

 Це надійні віртуальні сервери в Україні та поза її межами, швидкий хостинг сайтів, пошти та резервних копій, синхронізація і обмін файлам. А ще — перший в Україні та один із перших у світі сервіс контейнерної інфраструктури та автоматизації CI/CD-процесів.

 

Спеціально для клієнтів компанії Uniqid! При замовленні акційних конфігурацій серверів на базі сервісів TuchaBit та TuchaFlex+ за промокодом «T3-0620-Uniqid» отримуйте знижку 200 грн на оплату першого рахунку. А ще — 1 місяць користування сховищем резервних копій TuchaBackup у подарунок (в обсязі диска замовленого сервісу). Акція діє до 30.06.2020 включно.

 

Зазначимо, що Tucha працює з 2012 року і за цей час реалізувала понад 1500 проектів з віртуалізації офісів і окремих додатків, організації хмарної ІТ-інфраструктури та захисту даних у хмарі. А чуйну та компетентну технічну підтримку Tucha, за відгуками клієнтів, можна справедливо вважати найкращою на українському ринку. 
 Більше про переваги розміщення бухгалтерії у хмарах: 
https://tucha.ua/uk/buhgalteriya-v-oblake 

 

Бухгалтерія до 2-х користувачів.

На базі TuchaFlex+: 34,50 €(Німеччина)

На базі TuchaBit: 20,00 €(Україна)

 

Бухгалтерія до 5-ти користувачів.

На базі TuchaFlex+: 67,00 € (Німеччина)

На базі TuchaBit: 38,00 € (Україна)

 

Бухгалтерія до 10-ти користувачів.

На базі TuchaFlex+: 132,00 € (Німеччина)

На базі TuchaBit: 74,00 € (Україна)

 

Бухгалтерія до 20-ти користувачів.

На базі TuchaFlex+: 262,00 € (Німеччина)

На базі TuchaBit: 146,00 € (Україна)

 

 Забезпечте своїй компанії безперебійну роботу Залишайтеся на зв’язку завдяки хмарам.

 

Пропонуючи Вам наші рішення, ми хотіли б знайти розуміння і зацікавленість з Вашої сторони в спільній роботі і взаємовигідній співпраці.
 Ми відкриті до діалогу і завжди готові відповісти на всі Ваші запитання.

 

Типові продукти
Бухгалтерія для України
6690 грн.
Бухгалтерія для України. Комплект на 5 користувачів
12900 грн.
Бухгалтерія для України.(Базова версія)
2240 грн.
Документообіг КОРП для України
62700 грн.
Зарплата та управління персоналом для України
8400 грн.
Зарплата та управління персоналом для України (Базова версія)
2240 грн.
Управління невеликою фірмою
8400 грн.
Управління невеликою фірмою.Комплект на 5 користувачів
16710 грн.
Управління торгівлею для України
8400 грн.
Управління торговим підприємством
22000 грн.
Bas
Комплексне управління підприємством
34000 грн.
Роздрібна торгівля
6690 грн.
Галузеві
1С: Підприємство Аптека
11700 грн.
1С:Підприємство Магазин побутової техніки та засобів зв'язку
11700 грн.
Альфа-Авто: Автосервіс+Автозапчастини, ред. 4
7300 грн.
Бухгалтерія будівельної організації
8400 грн.
Бухгалтерія для сільського господарства
11700 грн.
Керування рестораном ред. 3
14400 грн.
Магазин одягу і взуття
11700 грн.
Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в ЖКГ. КОРП
60000 грн.
Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в ЖКГ. ПРОФ
19500 грн.
Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в ЖКГ. СТАНДАРТ
6690 грн.
РестАрт,редакція 3: Комплексна поставка.
8800 грн.
Клієнтські ліцензії
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3300 грн.
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22290 грн.
Клієнтська ліцензія на 100 роб. місць
183600 грн.
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
42360 грн.
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11610 грн.
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100500 грн.
Ліцензія на сервер
24600 грн.
Ліцензія на сервер ( х86-64)
42600 грн.
Сервер МІНІ на 5 підключень
9000 грн.