6_LS3A2134.jpg

"Ресторанне господарство: від організації до обліку!"


Організація роботи та трудові відносини у закладі ресторанного господарства
  • Відкриття закладу ресторанного господарства: класифікація закладів, перелік документів для початку роботи.
  • Організація роботи закладу на двох суб’єктів господарювання: вибір системи оподаткування, спільне користування одним приміщенням і обладнанням, оформлення дозвільної документації на двох, «загальні» працівники, застосовування РРО і платіжного терміналу, інші податки.
  • Працевлаштування та режим роботи співробітників закладу: вписатися в законодавство про працю.
  • Зарплата працівників закладу: від документування до обчислення.
  • Чайові: легальна плата за обслуговування.
  • Дезінфекція та дератизація в закладі: санітарні вимоги.

Оформлення розрахунків. Алкогольно-тютюнові правила

  • Коли в ресторані не обійтися без РРО. Купуємо і реєструємо РРО. Програмування РРО: ресторанні особливості. Розмінна монета: чи потрібна вона закладу?
  • Оприбуткування готівки: головне своєчасність!
  • Платіжний термінал: яким закладам він потрібен, як провести через нього оплату.
  • Документ для відвідувача: рахунок офіціанта — НЕ розрахунковий документ.
  • У закладі відключили електроенергію: дії касира.
  • Помилково вибитий чек: головне — без паніки.
  • РРО вийшов з ладу: що робити закладу.
  • Алкогольно-тютюнову ліцензування: вимога до місця торгівлі, термін дії та ціна ліцензії.
  • Алкогольно-тютюнові ціни: між максимумом і мінімумом.
  • Алкогольно-тютюнові обмеження: що і кому заборонено продавати в закладі.
  • Алкогольно-тютюнове зберігання: чи є особливості?

Загальні аспекти оформлення, бухобліку та оподаткування діяльності закладу ресторанного господарства

  • Асортиментний перелік і меню: спільне та відмінне.
  • Закупівлі закладу: які документи вимагати від постачальників, як вести облік.
  • Приготування продукції власного виробництва: вимоги до процесу.
  • Вартість продукції: рівняння на калькуляційні картки.
  • Формування собівартості продукції: бухгалтерсько-податкові наслідки.
  • Продаж продукції зі знижкою та списання зіпсованих: наслідки для закладу.
  • Бий посуд — я плачу: з кого можна стягнути збитки, як відобразити в обліку.

Специфічні операції за закладу ресторанного господарства

  • Бізнес-ланч: облік, калькулювання, програмування РРО.
  • Проведення корпоративів: оформлення та облік у закладі ресторанного господарства.
  • Кальян у закладі: ризики та облік складових.
  • Кейтеринг — ресторан на виїзді.
  • Відкриття та демонтаж літнього майданчику: облік і оподаткування.

Відносини закладу ресторанного господарства з клієнтами та контролюючими органами

  • На видному місці або вимоги до куточка Куточок споживача.
  • Дайте книгу скарг!
  • Права відвідувачів: від чого може відмовитися клієнт.
  • Розбитий посуд: чи платить за неї відвідувач?
  • Фейс-контроль або обмеження входу.
  • Мінімальна сума замовлення: чи можлива вона?
  • Якщо в тарілці ... тарган.
  • Чайові: чи можна включати в рахунок?
  • Відвідувача не випускають із закладу: на чиєму боці закон?
  • Конфлікт в ресторані: козирі відвідувача та можливості закладу.
  • Держконтроль закладу: хто може завітати з перевіркою.

 Увага! Час проведення:

  • 9:45 - 10:00 - Доступ в кабінет вебінару
  • 10:00 - 12:00 - Перша частина лекції
  • 12.30 - 15:30 - Друга частина лекції та відповіді на питання.
В участь в Online - семінарі входить:
  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:

info@uniqid.com.ua  до 16 серпня включно.

Запрошуємо учасників з усієї України прийняти участь в нашій Бухгалтерській події.

5_LS3A2134.jpg

"Бухгалтерія медичного КНП: облікова політика, організація бухобліку, бухоблік ПДВ, облік доходів і витрат"


Облікова політика КНП: обираємо методи та процедури
Що таке облікова політика: обираємо з кількох варіантів.
Що включають до облікової політики: не переписуємо всі ПБО.
Елементи облікової політики:
  • методи амортизації ОЗ, ІНМА, НА;
  • вартісні ознаки предметів, що входять до складу МНМА;
  • підходи до переоцінки необоротних активів;
  • підходи до періодичності зарахування сум дооцінки необоротних активів до складу нерозподіленого прибутку;
  • визначення одиниці аналітичного обліку запасів;
  • порядок обліку і розподілу ТЗВ, ведення окремого субрахунку їх обліку;
  • методи оцінки вибуття запасів;
  • періодичність визначення середньозваженої собівартості одиниці запасів;
  • метод обчислення резерву сумнівних боргів (у разі потреби — спосіб розрахунку коефіцієнта сумнівності);
  • перелік створюваних забезпечень майбутніх витрат і платежів;
  • порядок оцінки ступеня завершеності операцій з надання послуг;
  • перелік і склад змінних і постійних загальновиробничих витрат, бази їх розподілу;
  • перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості послуг;
  • кількісні критерії та якісні ознаки суттєвості інформації про госпоперації, події та статті фінзвітності;
  • порядок визначення курсових різниць за монетарними статтями в іноземній валюті на дату здійснення госпоперації;
  • спосіб складання Звіту про рух грошових коштів;
  • періодичність складання проміжної фінзвітності;
  • відображення у Звіті про управління нефінансової інформації.
  • Наказ про облікову політику: фіксуємо методи та процедури.

 Організація бухобліку КНП: закріплюємо у наказі

  • Форма організації бухобліку.
  • Форма бухобліку.
  • Перелік осіб, які мають право підписувати бухдокументи.
  • Правила документообігу та технологія обробки облікової інформації.
  • Використання системи рахунків бухобліку.
  • Введення додаткових субрахунків (рахунків другого, третього порядку).
  • Система та форма внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю госпоперацій.

 Бухоблік ПДВ: практичні проблеми КНП

  • Реальність і віртуальність: розрізняємо субрахунки (641 і 643,644).
  • Придбання ТМЦ (залежність від першої події) + ПЗ за п.198.5 ПКУ.
  • Технічні ПЗ за ст.199 ПКУ: недоцільність використання КНП, або КНП як «чистий» платник ПДВ.
  • Надання оподатковуваних послуг: залежність від першої події.
  • Співпраця з бюджетниками: орієнтація на касовий метод.
  • Електронний рахунок: облік поповнення та списання.

 Облік доходів і витрат КНП: формуємо фінрезультат

  • Доходи та витрати від надання медичних послуг (за програмою медичних гарантій і платних): залежність від джерела фінансування (НЗСУ або пацієнт).
  • Адміністративні витрати та витрати на збут: незалежність від джерела фінансування.
  • Доходи та витрати іншої операційної діяльності: бюджетні фінансування, реалізація майна, орендні операції тощо.
  • Фінансові доходи: коли вони можливі у КНП.
  • Інші доходи та витрати: увага на інвестиційну діяльність.
  • Фінансовий результат: як часто його слід визнаачати. Чи впливає прибуток (збиток) на знаходження КНП у Реєстрі неприбуткових установ і організацій.
  • Доходи та витрати майбутніх періодів: що реально слід відображати у їхньому складі.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту: info@uniqid.com.ua  до 30 липня включно.

Увага! Час проведення:

  • 9:45 - 10:00 - Доступ в кабінет вебінару
  • 10:00 - 12:30 - Перша частина лекції
  • 13.00 - 15:00 - Друга частина лекції та відповіді на питання.
Запрошуємо учасників з усієї України прийняти участь в нашому Online - семінарі .
3_LS3A2134.jpg

"РРО та касові операції — 2020: «серпнева» революція!"


Увага! Час проведення:
9:45 - 10:00 - Доступ в кабінет вебінару
10:00 - 12:30 - Перша частина лекції
13.00 - 15:30 - Друга частина лекції та відповіді на питання.
 
Запрошуємо учасників з усієї України прийняти участь в нашому Online - семінарі на якому ми будемо розглядати тільки актуальні питання:
 

РРО-відповідальність: фінансова та адміністративна

  • РРО-порушення під час карантину: ніяких преференцій!
  • Фінансова РРО-відповідальність: не жартівливі розміри з 1 серпня та 1 січня.
  • Штрафи за старі та нові порушення.
  • Механізм застосування фінансових штрафів із РРО: що вважати першим порушенням.
  • Адміністративна відповідальність: розмір і строк давності порушення.

 

Облік товарних запасів — нова вимога Закону про РРО

  • На кого поширюється, а на кого — ні.
  • Особливості обліку у юросіб і ФОП.
  • Що суб’єкт господарювання зобов’язаний надати ДПС під час перевірки.

Нові РРО-чеки: увага на деталі!

Зміни у Положенні про форму та зміст розрахункових документів і Положенні № 148:

  • електронні розрахункові документи;
  • додаткові дані чеків РРО;
  • нові форми фіскальних касових чеків на товари (послуги), видачі коштів, за операціями приймання та переказу готівкових коштів через ПТКС.

Коди УТК ЗЕД у фіскальних чеках: на ВСІ підакцизні товари.

Класичні РРО та КОРО: зміни у реєстрації та застосуванні

  • Нові реєстраційні форми.
  • Фіскальний номер.
  • Електронні розрахункові та звітні документи, контрольні стрічки.
  • Акт у разі скасуванні помилково вибраної форми оплати.

Програмними РРО: як підготуватися до роботи з ними

Класичний або програмний РРО: знайдіть N відмінностей.

 Як відмовитися від класичного РРО та почати застосовувати програмний.

 Реєстрація, ведення реєстру та скасування реєстрації програмних РРО: які відомості має надати суб’єкт господарювання.

 Застосування програмних РРО:

  • розрахункові та звітні документи (паперова та/або електронна форма);
  • направлення електронних документів до фіскального сервера;
  • створення контрольної стрічки та її зберігання;
  • робоча зміна в Електронному кабінеті;
  • відмова у реєстрації документів фіскальним сервером;
  • один програмній РРО — одна зміна — один фіскальній звітний чек;
  • онлайн-обмін документів і присвоєння їм номерів;
  • відмова покупця від проведеної розрахункової операції або її помилкова сума.

 Застосування програмного РРО в режимі офлайн: алгоритм дій суб’єкта господарювання, визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам.

 Проблемні питання використання е-розрахункових документів: інтернет-торгівля, захист прав споживачів, документальне підтвердження за Законом про бухоблік і ПКУ тощо.

 Оприбуткування готівки у разі використання програмних РРО: нові вимоги Положення № 148.

 «Готівка на касі»: привабливий сервіс?

 Новий регламент Положення № 148 щодо видачі готівки держателям електронних платіжних засобів.

 РРО-зміни щодо видачі готівки на касі:

  • новий порядок використання РРО;
  • нові форми фіскальних чеків.

 РРО-кешбек

  • Покупець-«стукач», чи Як з 1 січня можна поскаржитися на продавця через Електронний кабінет.
  • Перевірка ДПС скарг покупця та «кешбек» йому.

 РРО для ФОП

  • РРО і ФОП — «сковані одним ланцюгом».
  • ФЛП на загальній системі та РРО.
  • РРО-мільйон: хто ще вписується…
  • Торгівля ТСПТ: чи завжди потрібний РРО?
  • Лікарські засоби та РРО-імунітет.
  • РРО для ФОП-спощенців: для кого обов’язково з 01.01.20121, для кого — з 01.04.2021.
  • ФОП і оприбуткування готівки у разі застосування РРО.

 Проблемні питання ведення касових операцій

  • Перевірка каси ДПС — підстава для накладення штрафів Держпраці.
  • Касир на підприємстві. «Він же Гоша, він же Гога…», або Якщо касира нема в шатному розписі.
  • Підписи на касових документах: як перекласти обов’язки.
  • Якщо касирів кілька: заповнення касової книги.
  • Ліміт каси: повна свобода дій! Якщо готівка перевищила ліміт: «гра» у відрядження.
  • Підзвітні суми: як орієнтуватися у готівкових виплатах.
  • «Касова» адміністративна відповідальність: за що вона можлива, строки давності порушень.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 

ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

 Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:

info@uniqid.com.ua  до 23 липня включно.

 

Подавайте заявку на семінар, а ми зробимо все, щоб Ви відчували себе комфортно!
 
Ваш Uniqid!

4_LS3A2134.jpg

«Звіт в НСЗУ про доходи та витрати медичного КНП» 


«Звіт в НСЗУ про доходи та витрати медичного КНП» 
 
 Стосується абсолютно усіх медичних закладів країни. Одни перейшли, а інших ще очікує перехід від статусу бюджетної установи до статусу комунального некомерційного підприємства.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

 Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:

info@uniqid.com.ua  до 14 липня включно.

2_LS3A5452.jpg

«Декларація з податку на додану вартість для КНП - заповнюємо та звітуємо вірно»


 Запрошуємо учасників з усієї України прийняти участь в нашому Online - семінарі на якому дві години активної роботи ми будемо розглядати питання:
  
  • Основні (загальні) правила заповнення та подання Декларації з ПДВ.
  • Різновиди основних господарських операцій, що можуть здійснюватись КНП.
Особливості відображення певних операцій КНП в декларації з ПДВ в розділі Податкове зобов’язання:
  • Надання платних медичних послуг організаціям та населенню.
  • Отримання коштів від НСЗУ в рамках компенсації витрат на надання послуг населенню по деклараціях.
  • Отримання орендних платежів.
  • Отримання коштів (цільових чи нецільових) з бюджету.
  • «Компесаційні» зобов’язання «на себе».
  • Відображення вхідного податкового кредиту в декларації.
  • Заповнення інформації по незареєстрованих ПН на дату подання декларації.
  • Правила та особливості заповнення додатків Д1, Д5, Д6, Д7.

Увага! Час проведення:
9:45 - 10:00 - Доступ до кабінету вебінару
10:00 - 12:00 - Час проведення вебінару

В участь в Online - семінарі входить:
• Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
• Запис семінару.

ВАЖЛИВО !!!
Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:
info@uniqid.com.ua до 8 липня включно.

2_LS3A2134.jpg

Бухгалтерія медичного КНП: облікова політика, організація бухобліку, бухоблік ПДВ, облік доходів і витрат


Облікова політика КНП: обираємо методи та процедури

Що таке облікова політика: обираємо з кількох варіантів.
Що включають до облікової політики: не переписуємо всі ПБО.
Елементи облікової політики:

  • методи амортизації ОЗ, ІНМА, НА;
  • вартісні ознаки предметів, що входять до складу МНМА;
  • підходи до переоцінки необоротних активів;
  • підходи до періодичності зарахування сум дооцінки необоротних активів до складу нерозподіленого прибутку;
  • визначення одиниці аналітичного обліку запасів;
  • порядок обліку і розподілу ТЗВ, ведення окремого субрахунку їх обліку;
  • методи оцінки вибуття запасів;
  • періодичність визначення середньозваженої собівартості одиниці запасів;
  • метод обчислення резерву сумнівних боргів (у разі потреби — спосіб розрахунку коефіцієнта сумнівності);
  • перелік створюваних забезпечень майбутніх витрат і платежів;
  • порядок оцінки ступеня завершеності операцій з надання послуг;
  • перелік і склад змінних і постійних загальновиробничих витрат, бази їх розподілу;
  • перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості послуг;
  • кількісні критерії та якісні ознаки суттєвості інформації про госпоперації, події та статті фінзвітності;
  • порядок визначення курсових різниць за монетарними статтями в іноземній валюті на дату здійснення госпоперації;
  • спосіб складання Звіту про рух грошових коштів;
  • періодичність складання проміжної фінзвітності;
  • відображення у Звіті про управління нефінансової інформації.
  • Наказ про облікову політику: фіксуємо методи та процедури.

 Організація бухобліку КНП: закріплюємо у наказі

  • Форма організації бухобліку.
  • Форма бухобліку.
  • Перелік осіб, які мають право підписувати бухдокументи.
  • Правила документообігу та технологія обробки облікової інформації.
  • Використання системи рахунків бухобліку.
  • Введення додаткових субрахунків (рахунків другого, третього порядку).
  • Система та форма внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності та контролю госпоперацій.

 Бухоблік ПДВ: практичні проблеми КНП

  • Реальність і віртуальність: розрізняємо субрахунки (641 і 643,644).
  • Придбання ТМЦ (залежність від першої події) + ПЗ за п.198.5 ПКУ.
  • Технічні ПЗ за ст.199 ПКУ: недоцільність використання КНП, або КНП як «чистий» платник ПДВ.
  • Надання оподатковуваних послуг: залежність від першої події.
  • Співпраця з бюджетниками: орієнтація на касовий метод.
  • Електронний рахунок: облік поповнення та списання.

 Облік доходів і витрат КНП: формуємо фінрезультат

  • Доходи та витрати від надання медичних послуг (за програмою медичних гарантій і платних): залежність від джерела фінансування (НЗСУ або пацієнт).
  • Адміністративні витрати та витрати на збут: незалежність від джерела фінансування.
  • Доходи та витрати іншої операційної діяльності: бюджетні фінансування, реалізація майна, орендні операції тощо.
  • Фінансові доходи: коли вони можливі у КНП.
  • Інші доходи та витрати: увага на інвестиційну діяльність.
  • Фінансовий результат: як часто його слід визнаачати. Чи впливає прибуток (збиток) на знаходження КНП у Реєстрі неприбуткових установ і організацій.
  • Доходи та витрати майбутніх періодів: що реально слід відображати у їхньому складі.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відправлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

 Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту:

info@uniqid.com.ua  до 28 червня включно.

1_LS3A5452.jpg

ВІДЕО-ЗАПИС ПІВРІЧНОГО БУХГАЛТЕРСЬКОГО СЕМІНАРА «КАРАНТИННІ ЗМІНИ»


Огляд нормативних документів що набрали чинності в першому півріччі та внесли зміни до ПКУ та ЗУ «Про ЄСВ» 

ПДВ – зміни:

  • Нові та уточнені норми.
  • База оподаткування для експорту товарів.
  • ПДВ пільги.
  • Податкові накладні: нові строки реєстрації зведених накладних і нові штрафи.

Податок на прибуток – нові критерії та різниці.

  • Мінімальна вартість для основних засобів – відколи застосовуємо і як змінюємо.
  • Новий розмір для «великих» - коли приміряємо?
  • Нові та старі податкові різниці.
  • Оподаткування нерезидентів: під особливим прицілом операції з нерезидентами.

Ділова ціль та економічне обґрунтування операцій –офіційне визначення

Спрощена система оподаткування: «нові» -«старі» ліміти.

Адміністрування податків та «високі відносини» з ДПС: що очікувати

  • Підвищені штрафні санкції.
  • Збільшені строки давності.
  • Зміни до плану перевірок.
  • ІПК в особистому кабінеті.

Куди ділось РРО – і чи на довго?

Зміни по ЄСВ:

  • Звільнення від сплати під час карантину
  • Звільнення від сплати «сплячих» ФОПів
  • Звільнення від сплати «працюючого» ФОПа

Інші веселі, позитивні та актуальні зміни на дату проведення семінару. 

 Переваги відео - запису:

  • актуальність (дата онлайн - семінару 24 червня 2020 року);
  • зручність перегляду - маєте доступ в любий зручний для вас час;
  • до відео - запису семінару ми пропонуємо повний конспект з нормативними документами і роз'ясненнями від лектора;
  • кращій лектор  Людмила Шахно - понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів. Тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики. Міжнародний ертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА. Судовий експерт (2014-2017рр).
  • вартість: всього за 250 грн і Ви будете відчувати себе впевнено в нововеденнях бухгалтерського, податкового законодавства.
1_LS3A2134.jpg

Відео - запис Online - семінару "КАДРИ і ОХОРОНА ПРАЦІ в умовах виходу з карантину. Нова редакція Порядку контролю за дотримання законодавства про працю."


 Персонал на карантині і вихід з нього: можливі варіанти для роботодавця.
  • Постанова № 392, або Постійно зрушується карантин. Що робити з закінченням терміну карантину в кадровій документації.
  • Робота вдома: контроль віддаленої роботи. Вихід після карантину в офіс. Якщо працівник залишається після карантину працювати вдома.
  • «Карантинний» відпустку: щорічний або без збереження зарплати. Виклик працівника з щорічної відпустки. Чи можна перервати відпустку за свій рахунок.
  • Зміна режиму роботи. Неповний робочий час. Повний робочий час після карантину. Гнучкий режим робочого часу.
  • Зупинка роботи: «карантинний» простий.
  • Відсутність працівника на робочому місці (самоізоляція та ін.): Дії кадровика.
  • Працівники 60+: обов'язкова самоізоляція.
  • Звільнення на карантині: ризик поновлення працівника.

 Охорона праці на карантині: залежність від робочого місця.

  • Новий вимоги до роботи в офісі.
  • «Антивірусне» забезпечення працівників: дезінфікуючі засоби, захисні маски та рукавиці, безконтактний термометр.
  • Робота на дому: що з охороною праці?
  • Нещасний випадок у умовах роботи на дому: проблема розслідування і оформлення.
  • Служби охорони праці на удаленке? Чи можливо таке.
  • Поточні питання охорони праці (забезпечення спецодягом і ЗІЗ, медогляди, атестація робочих місць, навчання з питань охорони праці та ін.) І карантин: практичні проблеми та можливі їх рішення.

«Трудовий» контроль після карантину: що буде перевіряти Держпраці і ДПС.

  • Стукацтво, або Звідки Держпраці черпає інформацію для своїх візитів.
  • Особливий статус Держпраці в Законі № 877: спеціальні норми і міжнародні Конвенції.
  • Нова редакція Порядку держконтролю за дотриманням законодавства про працю: залишилися тільки інспекційні відвідування, напрямок перед актом, штраф навіть після припису, попередження замість штрафу
  • Планові перевірки Держпраці - 2020: під прицілом охорона праці, зайнятість, особи з інвалідністю. Критерії планових перевірок.
  • Наслідки контролю: чи є можливість виправитися.
  • «Трудові» перевірки ДПС: де копають податківці.

Нова відповідальність за «трудові» порушення.

  • Фінансова відповідальність за порушення законодавства про працю та зайнятість населення: прив'язка до мінімалки.
  • Зміни в ст.265 КЗпП: відповідальність тепер залежить від роботодавця.
  • Допуск працівника без трудового договору, перекваліфікація ЦПД в трудовий договір: кому штраф, а кому попередження.
  • Мінімальні гарантії в оплаті праці: що до них відноситься, новий розмір відповідальності за їх недотримання.
  • Порушення гарантій для «солдат» роботодавця: кому штраф, а кому попередження.
  • Недопуск до перевірки: у що він тепер обходиться.
  • Порушення інших вимог законодавства про працю: тепер штраф ЗА КОЖНЕ порушення! Новий штраф за повторне порушення!
  • За які порушення штраф буде однозначно, а за які його можна обійти шляхом приписи.
  • Заплатив половину і погасив штраф, або Як достроково можна зменшити суму штрафу.
  • Порядок накладення штрафів на роботодавців по КЗпП і Закону про зайнятість: підстави (акти) для накладення штрафів та строки розгляду справи.
  • Фінансовий штраф з охорони праці: чи можливо таке?
  • Штрафи за КпАП: під прицілом працю, особи з інвалідністю та охорона праці.
  • Кримінальна відповідальність за порушення законодавства про працю та охорону праці.

Електронний реєстр листків непрацездатності: тепер без паперових лікарняних?

  • Постанова Кабміну від 03.03.2020 р № 159, або Особливості ведення електронного реєстру лікарняних.
  • Новий Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності.
  • Порядок № 328: ведення електронного реєстру лікарняних і отримання інформації з нього.
  • Формування заявки до Фонду соцстраху з електронного реєстру.
  • Електронний лікарняний без ІПН? Чи можливо таке?
  • Чи можна не скористатися лікарняним? Автоматична передача інформації до Фонду соцстраху.
  • А якщо лікарняний все-таки паперовий: як кадровику його прийняти.
  • Страховий стаж на сайті Пенсійного фонду: ув'язка зі стажем в заявці на оплату лікарняних та декретних.

 Переваги відео - запису:

  • актуальність (дата семінару 15 червня 2020 року);
  • зручність перегляду - маєте доступ в любий зручний для вас час;
  • до відео - запису семінару ми пропонуємо презентацію від лектора з нормативними документами і роз'ясненнями від лектора;
  • кращій лектор з кадрових питань - Тимур Алієв;
  • вартість - всього за 550 грн і Ви будете відчувати себе впевнено в нововеденнях кадрового законодавства.
1_LS3A5527.jpg

Відео - запис Online - семінару "Медичне" ПДВ для комунальних некомерційних підприємств" лектор Людмила Шахно


 Стосується абсолютно усіх медичних закладів країни. Одні перейшли, а інших ще очікує перехід від статусу бюджетної установи до статусу комунального некомерційного підприємства.
 
 Загальні поняття щодо порядку та строків реєстрації.
  • Наслідки несвоєчасної реєстрації.
  • Платник ПДВ посеред місяця – як діяти.
  • Платники після «реорганізації».

 Реєстрація платником ПДВ – право чи обовязок?

  • Види операцій, що можуть бути у КНП.
  • Визначаємось з типом операцій, щоб обчислити обсяг для реєстрації платником ПДВ.

 Податкове зобов’язання та база нарахування. Основні моменти щодо визначення мінімальної бази по типових операціях.

Нарахування податкових зобов’язань «на себе» по вхідному податковому кредиту згідно статті 198.5 ПКУ.

  • Причини нарахування та строки визнання податкових зобов’язань.
  • Відшкодування комунальних послуг та оренда.

Оподатковувані та неоподатковувані операції. Перелік послуг, звільнених від оподаткування ПДВ, що можуть надаватись КНП. 

Пропорційний розподіл вхідного ПДВ кредиту при здійснення різних видів операцій згідно статті 199 ПК.

  • Визначення коефіцієнту розподілу.
  • Процес його застосування: вперше, щомісяця та річний перерахунок.

Обов’язкові реквізити податкової накладної.

  • Право на податковий кредит при помилках у обов’язкових реквізитах.
  • Типи податкових накладних:«Звичайна», «Зведена», «Підсумкова».
  • Відмінності в порядку заповнення.

Податкова накладна та основні питання правильного заповнення.

  • Графи «ціна», «кількість», «одиниця виміру».
  • Дата виписки, строки та умови реєстрації.
  • Штрафи за несвоєчасну реєстрацію.

Причини блокування реєстрації податкових накладних.

  • Яка процедура для розблокування: покрокова процедура для розблокування та подальшої реєстрації вашої податкової накладної.
  • Строки подання документів та оскарження рішень ДФС

Розрахунки коригування до податкових накладних:

  • ЩО? ДЕ? КОЛИ?
  • Основні причини коригування згідно статі 192 ПКУ.
  • Строки виписки та реєстрації.

СЕА ПДВ.

  • Розуміти, впливати, користуватись.
  • Як подружитись: фомула, кошти на ПДВ-рахунку та бухоблік.
  • Облік коштів на ПДВ рахунку.
  • Як працює формула при різних ситуаціях.

Усі інструменти ЕККП для роботи із формулою та для отримання інформації по інших показниках.

Бухгалтерський облік ПДВ:

  • Знати і вміти. Відображення даних бухобліку в декларації по ПДВ.
  • Як себе перевірити?
  • Залишки та обороти по рахунках 6412,643 та 644 – коли виникають та що визначають.

Звітність з ПДВ.

  • Основні правила заповнення податкової декларації з податку на додану вартість.
  • Додаток Д1,Д5, Д7. Уточнення по деклараціях.

Переваги відео - запису:

  • актуальність (дата семінару 20 травня 2020 року);
  • зручність перегляду - маєте доступ в любий зручний для вас час;
  • до відео - запису семінару ми пропонуємо повний конспект з нормативними документами і роз'ясненнями від лектора;
  • кращій лектор Людмила Шахно  - понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів, тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики. Міжнародний сертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА. Судовий експерт (2014-2017рр).
  • вартість - всього за 650 грн і Ви будете відчувати себе впевнено в нововеденнях бухгалтерського, податкового законодавства.
LS3A5452.jpg

Відео - запис Online - семінару «Декларація з податку на додану вартість для КНП - заповнюємо та звітуємо вірно» лектор Людмила Шахно


  • Основні (загальні) правила заповнення та подання Декларації з ПДВ.
  • Різновиди основних господарських операцій, що можуть здійснюватись КНП.
Особливості відображення певних операцій КНП в декларації з ПДВ в розділі Податкове зобов’язання:
  • Надання платних медичних послуг організаціям та населенню.
  • Отримання коштів від НСЗУ в рамках компенсації витрат на надання послуг населенню по деклараціях.
  • Отримання орендних платежів.
  • Отримання коштів (цільових чи нецільових) з бюджету.
  • «Компесаційні» зобов’язання «на себе».
  • Відображення вхідного податкового кредиту в декларації.
  • Заповнення інформації по незареєстрованих ПН на дату подання декларації.
  • Правила та особливості заповнення додатків Д1, Д5, Д6, Д7.

 Переваги відео - запису:

  • актуальність (дата семінару 15 травня 2020 року);
  • зручність перегляду - маєте доступ в любий зручний для вас час;
  • до відео - запису семінару ми пропонуємо повний конспект з нормативними документами і роз'ясненнями від лектора;
  • кращій лектор Людмила Шахно  - понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів, тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики. Міжнародний сертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА. Судовий експерт (2014-2017рр).
  • вартість - всього за 450 грн і Ви будете відчувати себе впевнено в нововеденнях бухгалтерського, податкового законодавства.
LS3A5527.jpg

«Єдиний податок та РРО – зміни 2020»


5 травня 2020 року

 Online-формат!

 Увага! Час проведення:

  • 9:45 - 10:00 - Доступ до кабінету вебінару
  • 10:00 - 12:00 - Час проведення вебінару

 Запрошуємо учасників з усієї України прийняти участь в нашому Online - семінарі на якому дві години активної роботи ми будемо розглядати питання:

  • Збільшені ліміти обсягів операцій для платників єдиного податку.
  • З якого числа діють нові ліміти та як їх застосувати?
  •  Розрахунки лімітів від ДПС. Логіка, законність, математичні розрахунки – як не попасти в пастку.
  •  Чи може ФОП повернутись в другу групу з липня 2020 якщо вимушено перейшов з квітня 2020 на третю?
  •  Як подати звітність якщо перебували в звітному році на різних групах?
  •  Звільнення від сплати ЄСВ «за себе» - наслідки та відображення в річному Звіті.
  •  Як відтермінувалось введення роботи із РРО?
  •  Етапи введення нових штрафів згідно «карантинних» змін. Коли вводиться «кешбек»?
  •  Звільнення від сплати Єдиного податку законні можливості та «послаблення» від місцевих рад.
  •  Як допомагають ФОПам у певних областях та містах?
  •  Інші актуальні питання та роз’яснення.

 В участь в Online - семінарі входить:

  • Конспект, що містить зразки необхідних документів. Буде відпрвлятися кожному учаснику після Online - семінару.
  • Запис семінару.

 ВАЖЛИВО !!!

  • Є можливість отримати відповіді на Ваші питання.
  • Якщо Ви хочете отримати їх на вебінарі - відправляйте попередньо на зазначену електронну пошту, щоб лектор розрахував час і доступно Вам відповів.

 Ваші ПИТАННЯ до лектора надсилайте на електронну пошту: info@uniqid.com.ua  до 04 травня включно.