Нормативно-правова база, яка регламентує закупівлі в умовах воєнного стану. Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон) чи постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі – ПКМУ №169). Аналізуємо законодавчу базу для прийняття відповідних рішень/позиції.
Закупівлі згідно ПКМУ № 169 з урахуванням змін і доповнень.
Прямі договори.
Закупівлі через електронний каталог. Запит ціни пропозиції.
Спрощені закупівлі.
Винятки для укладення договорів без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу.
Визначення переліку та обсягів закупівлі.
Затвердження відповідного переліку та обсягів закупівлі.
Визначення строку поставки товару (надання послуг, виконання робіт) та строку дії договорів.
Звітування.
Закупівлі згідно Закону:
що необхідно врахувати при складанні тендерної документації;
виконання вимог статті 17 Закону з боку замовників/учасників;
як передбачити вимоги для учасника/переможця у зв’язку з обмеженим функціонуванням відкритих реєстрів;
продовження строку розгляду тендерних пропозицій/пропозицій;
продовження строків укладення договору.
Чи можливе одночасне застосування Закону та ПКМУ №169 при здійсненні закупівель.
Зміна істотних умов договору в умовах воєнного стану, документальне підтвердження. Призупинення дії договору.
Враховуємо вимоги ПКМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», ПКМУ від 09 квітня 2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», ПКМУ від 30 грудня 2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Блок - відповіді на питання учасників семінару.
Кожному учаснику вебінару по завершенню буде відправлено на електронку відеозапис вебінару, а також презентація від лектора.