10 дивно-кумедних фактів і історій зі світу бізнесу.

10 дивно-кумедних фактів і історій зі світу бізнесу.
Здавалося б, що може бути серйозніше, ніж підприємництво, ведення бізнесу, зокрема у великих корпораціях, грошовий обіг яких можна порівняти з бюджетами окремих країн.

 

Проте ніхто не застрахований від того, щоб потрапити в безглузду історію, опинитися в незручній ситуації або стати притчею во язиціх через якийсь витівки.

 

1. Який товар продається найкраще в світі? Без сумніву, мало хто здогадається! І це ... — Кубик Рубіка. Саме він займає першу щаблину "хіт-параду" за попитом. На другому місці iPhone. Дивно, чому тоді на вулиці так багато людей з iPhone і так мало — з кубиками Рубіка?

 

2. Як думаєте, що допомогло фінській компанії Rapala стати світовим лідером із виробництва рибальських принад? Так склалися обставини, що посприяв цьому відхід в інший світ зірки Мерилін Монро. Рекламна стаття про принади та історію їх створення була надрукована в журналі Life за 1962 рік. Саме цей номер з Мерилін Монро на обкладинці був присвячений життю недавно померлої актриси та увійшов в історію як найбільш продаваний в історії журналу. Rapala ж після виходу матеріалу отримала більше двох мільйонів замовлень. Спасибі Мерилін!

 

3. Що робити, коли у компанії немає грошей, а за рахунками треба платити? Відповідь точно знає засновник компанії FedEx Фредерік Сміт. Ще на початках існування компанії доводилося долати численні труднощі. Одного разу Сміту було необхідно сплатити паливні витрати на суму 24 000 $, а на рахунку компанії було тільки 5000 $. Бізнесмен підійшов нестандартно: зняв всі гроші, поїхав в Лас-Вегас ... і виграв у блекджек 27 000 $. Удача, справа випадку — не інакше.

 

4. Економія повинна бути економною! Компанія "American Airlines" зуміла заощадити близько 40 000 $, прибравши лише одну оливку з салатів, що подавалися пасажирам бізнес класу. З такими масштабами, могли й дві прибрати...Або взагалі від них відмовитися, адже цифри значні!

 

5. Улюблена тема США — суд. Саме таке "відплата" загрожувала дев'ятирічному хлопчикові Ши О'Горману, який відправив лист тоді ще генеральному директору Apple Стіву Джобсу. У ньому хлопчик пропонував ідею, як поліпшити свій улюблений Ipod Nano, а саме — додати функцію виведення на екран текстів пісень, щоб люди могли співати разом із улюбленими виконавцями. Він у результаті отримав відповідь від юрисконсульта Apple про те, що компанія не приймає незатребуваної ідеї і вимагає більше нічого їм "не рекомендувати".

 

6. Креативні способи просування — зараз не рідкість. Однак додуматися до такого десятки років назад, точніше, на початку минулого століття? Без допомоги бізнес-тренера? Отже… Російський підприємець Микола Шустов вирішив знайти спосіб просунути свій новий коньяк у московських трактирах. Він найняв кілька хлопців, які ходили по корчмах і наполегливо вимагали «шустовського коньяку». Не дивно, що такого в асортименті не було й молоді люди влаштовували скандал і дебош, висловлюючи своє невдоволення. За допомогою такої акції до московських шинкарів була доведена інформація про новий коньяк і його почали закуповувати у самого Шустова.

 

7. Жила у свій час така собі людина на ім'я Метью Стюарт. Він був засуджений до смертної кари за — ні багато ні мало — жорстоке подвійне вбивство. Перед тим, як привести вирок у виконання, його запитали про останнє бажання. Стюарт відповів коротко: "You just do it". Ці слова справили велике враження і запам'яталися засновнику компанії Nike Філу Найту. У підсумку вони стали одним із найзнаменитіших слоганів останніх десятиліть. "Just do it". А яка історія ...

 

8. Bentley, Bugatti, Lamborghini, Audi, Ducati і Porsche. Що ж спільного у цих знаменитих брендів автомобілів? Ні, не велика кількість нулів у їх ціннику. Та й не пафос, з яким вимовляються їх назви. І навіть не те, що вони надають своїм власникам статус. Всіма цими компанія володіє всього лише один німецький концерн Volkswagen. А так і не здогадаєшся.

 

9. Чого тільки не зробиш для успіху? А для збереження десятків життів? Так, після того, як у Boeing 757 виникли механічні проблеми, й він не зміг успішно приземлиться в Непалі, один з чиновників країни вирішив піти на вельми неординарний крок: він наказав авіакомпанії пожертвувати двох козлів, розмістивши їх на злітній смузі в аеропорту Катманду, щоб заспокоїти Акаш Бхайраву, індуїстського бога захисту неба. Що найнеймовірніше, так це те, що літак після цього успішно завершив свій регулярний рейс у Гонконг.

 

10. На завершення можна згадати казус, який трапився ближче до нас. Всім знайома назва автомобіля "Жигулі", який свого часу радянська влада хотіли продавати всьому світові. Але реалізація плану опинилася на межі провалу, коли машину вирішили відправити в Угорщину, де її назва була співзвучною з виразом "щикули", який має абсолютно нецензурний переклад. А в інших мовах "Жигулі" нагадували поняття "жиголо". Це стало причиною того, що в 1975 році всі експортні ВАЗи були перейменовані в LADA.

У бізнесі, як і в житті, важливо шукати нестандартні та креативні виходи навіть з найскладніших ситуацій. Залишайтеся позитивними та шукайте нових клієнтів в онлайні.

Поділись в соціальних мережах


Email facebook twitter

Контакти

____

Приєднуйтесь

(068) 773 23 32

Copyright 2016-2018 - Uniqid