Юнікід
Ми на зв'язку

Тестування бухгалтерів

В інтернеті є безліч статей та рекомендацій, як самостійно зареєструвати ФОП.

Можна ризикнути і спробувати зареєструватись самостійно.

Для того, щоб “грамотно стартанути” просто зареєструвати фізичну особу підприємця буде не достатньо.

Кожен бізнес не шаблонний і потребує окремої уваги до деталей.

На першому етапі важливо підібрати види діяльності (Кведи), які будуть відповідати вашому бізнесу, визначитись із системою оподаткування, налагодити роботу с бізнес-партнерами та контрагентами.

Маючи необхідний досвід та відповідні знання, ми допоможемо розібратись в усіх тонкощах, яких потребує реєстрація підприємця.

Зазвичай після реєстрації ФОП, надаємо послуги ведення бухгалтерського обліку для ФОП і підписуємо відповідний договір.

Якщо Ви плануєте найманих працівників – допомагаємо із кадровим супроводом.

У вартість реєстрації ФОП входить:

  • Юридичні консультації, підбір видів діяльності;
  • Оформлення нотаріальної довіреності;
  • Заповнення та подання усіх необхідних документів для державної реєстрації;
  • Одержання виписки з Єдиного державного реєстру;
  • Одержання витягу про реєстрацію платника єдиного податку та книги обліку доходів;
  • При потребі:
  • Витяг з ЄДР (оплачується окремо);
  • виготовлення печатки (оплачується окремо);
  • супровід при відкриті рахунку у банку.
 
 Вартість реєстрації ФОП – 1500 грн.
 

Ведення бухгалтерського обліку ФОП

Ведемо бухгалтерію індивідуальних підприємців та з найманими працівниками

 

Після реєстрації ФОП та у поточній діяльності виникає потреба у веденні бухгалтерського обліку ФОП.

 

Підприємці обирають між 3 варіантами ведення бухгалтерського обліку:

  • ведуть себе самі
  • користуються послугами бухгалтерів “на дому”
  • обслуговуються в бухгалтерських компаніях

 

Кожен з цих варіантів “має право на життя”, є вибором підприємця та його персональною відповідальністю.

Звичайно при “старті бізнесу” хочеться зекономити та вести себе самому.

 

Якщо маєте відповідні знання по бухгалтерії та готові приділити цьому час. Таке ведення ФОПа є виправданим.

Ведення бухгалтерії ФОПа, хоч і є спрощеним, але потребує необхідних знань та практичного досвіду.

 

Нерідко самостійне ведення бухгалтерії завершується сплатою штрафів, примусовим переходом зі спрощеної системи на загальну систему оподаткування, припиненням діяльності ФОПа, тощо.

 

Рекомендуємо завчасно подумати про можливі наслідки такого самостійного ведення.

 

При розгляді варіанту бухгалтеру “на дому” поцікавтесь:

  • чи оформлений бухгалтер ФОПом ?
  • яка відповідальність за ведення бухгалтерії та збереження документів ?

Можна погоджуватись на співпрацю з бухгалтером “на дому”, у разі зареєстрованого нею ФОПа, при укладенні договору про надання бухгалтерських послуг з прописаною відповідальністю.

Наступний варіант – обслуговування в бухгалтерських компаніях.

 

Бухгалтерський аутсорсинг – популярний серед підприємців.

Процес надання послуг в бухгалтерських компаніях:

  • визначаєтесь з вартістю послуг та умовами
  • погоджуєте порядок надання послуг
  • укладаєте договір та здійснюєте оплату
  • надаються бухгалтерські послуги
 
Допоможемо вести бухгалтерію вашого підприємця
 

Укладаємо договір про надання бухгалтерських послуг ФОП

Вартість послуг – фіксована, не містить прихованих комісій та витрат

Несемо відповідальність за надані послуги

Закріпляється окремий бухгалтер

 
 

Бухгалтер для ФОП

Обслуговуємо:

  • індивідуальних ФОП
  • з найманими працівниками

Системи оподаткування:

  • загальна система
  • спрощена система (2 та 3 група)

Імпорт/експорт, напрямки: виробництво, торгівля, послуги

Вартість послуг за 1 місяць

  • без найманих – від 850
  • з найманими – від 3 000
 

У вартість бухгалтерских послуг ФОП входить

 

  • Консультації з питань поточної діяльності
  • Контролінг первинної документації
  • Ведення книги обліку доходів
  • Нарахування заробітної плати та податків до сплати
  • Складання та подання звітності до контролюючих органів
  • Представлення інтересів при проведенні перевірок

 

 

Ведення бухгалтерії приватного підприємця

Пів справи на шляху до власного бізнесу зроблено – Ви зареєструвались як приватний підприємець. Або навпаки, реєстрація ФОПа була однією з умов початку вашої кар’єри. Якими б не були причини вашої реєстрації, вибором групи оподаткування труднощі не завершуються – попереду на вас чекає ведення бухгалтерського обліку для ФОПа та звітність перед органами державної фіскальної служби. І що робити, якщо у Вас немає профільної освіти чи знайомих, які можуть вас проконсультувати в цій непростій, а часом й фінансово затратній справі? На ринку бухгалтерських послуг в Україні, все популярнішою стає ведення бухгалтерії приватного підприємця спеціалізованими компаніями.

 

Ведення бухгалтерії ФОП

Бухгалтерський облік фізичних осіб-підприємців, не обмежується лише розрахунком сум обов’язкових платежів до держбюджету. Розглянемо детальніше, що входить у ведення бухгалтерії ФОПа:

  • первинні консультації щодо вибору чи переходу на іншу систему оподаткування;
  • заповнення книги обліку доходів;
  • подання електронної звітності;
  • контроль за своєчасністю та повнотою сплати податків та зборів;
  • формування первинних документів та платіжних доручень

Кому потрібен бухгалтер для ФОП ?

Ведення бухгалтерії приватного підприємця стане в нагоді, як початківцям, так і досвідченим ФОПам, які вирішили зосередитись на розвитку власного бізнесу. Особливою популярністю, послуга ведення бухгалтерії ФОПа користується в працівників ІТ, та в тих сферах, де роботодавці зобов’язують своїх працівників реєструвати приватного підприємця, адже в цих випадках роботодавець фактично перекладає зобов’язання з бухгалтерського обліку та сплати податків на своїх працівників.

 

 

Якщо Ви плануєте найманих працівників – допомагаємо із кадровим супроводом.

Пропонуємо ведення кадрового обліку на умовах аутсорсингу

Більшість компаній або підприємців доручають ведення кадрового обліку офіс-менеджерам або бухгалтерам.

Таке ведення кадрового обліку є більше формальним і при проведенні перевірок контролюючими органами може призвести до трудових спорів або накладанні штрафних санкцій.

 

Порядок надання послуг 

  • Укладається договір про ведення кадрового обліку
  • Кадрові послуги надаються на підставі затвердженого переліку послуг
  • Фіксована оплата здійснюється кожного календарного місяця.

Вартість – 300 грн. за 1 працівника

 

У вартість входить оформлення та ведення

  • штатного розпису
  • наказів з особового складу (прийняття, звільнення, сумісництво, переведення, відпустки, відрядження)
  • журналу реєстрації наказів з кадрових питань тривалого строку зберігання
  • журналу реєстрації наказів з кадрових питань тимчасового строку зберігання
  • трудових книжок
  • книги обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
  • особових карток працівників за формою П-2
  • особових справ працівників
  • графіку відпусток

 

При замовленні послуг з ведення кадрового обліку ви отримаєте

  • Професійного кадрового спеціаліста
  • В середньому, досвід роботи нашого кадрового спеціаліста становить 7-10 років.

Iндивідуальний підхід

  • За кожним клієнтом закріплений окремий кадровий спеціаліст.

Безперебійне надання послуг

  • У випадку відсутності на місці закріпленого кадрового спеціаліста, послуги надаються іншим кадровим спеціалістом (заміною).

Фіксовану вартість послуг

  • При сплаті послуг з ведення кадрового обліку немає прихованих комісій та додаткових витрат.

Економію витрат

  • Кадровий спеціаліст — необхідна кваліфікація при відборі, час і кошти на його пошук. Створення і утримання робочого місця, професійне навчання, виплата заробітної плати та сплата податків.

 

Не зволікайте, телефонуйте або пишіть.

(095) 108-17-28
(068) 773-23-32
info@uniqid.com.ua

Ми домовимось про зустріч та обговоримо питання Вашого бізнесу!